Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av bil

Startet av Ae, tirsdag 29. januar 2019, klokken 13:46

« forrige - neste »

Trond.m

Gratulerer. Da må du ha fått en kommunikasjonmodul som som ikke er av samme kvalitet som oss andre 😂

Steffen94

Stemmer det at neste levering ikke er før Uke 23?

Er det ofte det skjer endringer I schedulen på båten som frakter?

Orbit

Kommer båt 25/5, ikke noe nytt planalgt umiddelbart etter det.

https://auto.uecc.com/Softship.Schedule/
Du kan ikke vise dette vedlegget.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Steffen94

Sitat fra: Orbit på onsdag 20. mai 2020, klokken 15:56
Kommer båt 25/5, ikke noe nytt planalgt umiddelbart etter det.

https://auto.uecc.com/Softship.Schedule/
Du kan ikke vise dette vedlegget.

Hvor fant du dette? Er den linken nedenfor feil? Der står det neste i uke 23!

https://uecc.com/pdfschedule/schedule.pdf

Orbit

Se lenken i mitt innlegg over. Ser ut som PDF'en ikke er oppdatert. Men der er også en del ankomster til Drammen som jeg ikke hadde med. Båten er på vei inn Drammensfjorden nå, ankommer om en times tid.

Du kan ikke vise dette vedlegget.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Steffen94

Vet noen om du får beskjed når bilen blir fraktet til Bremerhaven, eller går det fra at du får beskjed om at bilen er ferdig på fabrikk, så er neste beskjed når har kommet til Norge?

Vår har vært ferdig siden 15.Mai nå, og ikke fått noe beskjed etter at selger sa bilen var kvittert ut av fabrikk.

Individual

Sitat fra: Steffen94 på søndag 24. mai 2020, klokken 19:40
Vet noen om du får beskjed når bilen blir fraktet til Bremerhaven, eller går det fra at du får beskjed om at bilen er ferdig på fabrikk, så er neste beskjed når har kommet til Norge?

Vår har vært ferdig siden 15.Mai nå, og ikke fått noe beskjed etter at selger sa bilen var kvittert ut av fabrikk.

Lurer på det samme...
Min ble ferdig produsert 8.mai og utmeldt fra fabrikken 11. mai  (med tog).
Rart det ikke er oppdatering ved adkomst på havna?

Steffen94

Ja fryktelig rart.... får du noe mer info fra selger?
Vår var ferdig 15.Mai og sendt med tog.

Vi hadde forøvrig produksjonsuke 12 og anntatt levering denne uke , altså 22.

Hvor blir egentlig bilene levert? Drammen eller Oslo?

Renzir

Sitat fra: Steffen94 på mandag 25. mai 2020, klokken 20:53
Ja fryktelig rart.... får du noe mer info fra selger?
Vår var ferdig 15.Mai og sendt med tog.

Vi hadde forøvrig produksjonsuke 12 og anntatt levering denne uke , altså 22.

Hvor blir egentlig bilene levert? Drammen eller Oslo?
Oslo

Trond.m

Er det noen som bestilte rett før prisøkningen som har fått bekreftet (ikke estimert) produksjonsuke ?

storeulv

Sitat fra: TM på tirsdag 26. mai 2020, klokken 19:53
Er det noen som bestilte rett før prisøkningen som har fått bekreftet (ikke estimert) produksjonsuke ?
Bestilte en e50 AS torsdag 23.4 og har kun fått estimert produksjonsuke, og det var uke 28 med estimert levering uke 34.
Jeg har fortsatt håp om at det skal holde...


VW eGolf 2017
--> Audi e-tron 50 AS 2020

Sent from my iPhone using Tapatalk
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

Trond.m

Har hørt rykter om forsinkelser. Selv håper jeg på så lang forsinkelse at det blir modellskifte  ;)

storeulv

Sitat fra: TM på tirsdag 26. mai 2020, klokken 21:22
Har hørt rykter om forsinkelser. Selv håper jeg på så lang forsinkelse at det blir modellskifte  ;)

Ville helst hatt bilen NÅ :)
Når begynner de å produsere '21-modellen, og hva er nytt/endret?
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

Trond.m

#643
Ja, de fleste vil det. Uke 33 er vel starten på MY21. Det blir neppe noen endringer fra uke 33, men man kan jo håpe at de gjør små forbedringer basert på erfaringer fra service. Man kan jo håpe at de gjør forbedringer i programvare og erfaringer fra MY 2019-2020 er at de ikke oppdaterer funksjonaliteten for tidligere modellår.

Steffen94

Noen med god koll på rutene fremover? Hvor ofte går det båt? Er det kun Autoprestige som frakter, eller er det andre båter også?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA