Om du er redd for at hun synes den er ukomfortabel, så antar jeg at hun ikke typen som er på jakt etter "Track mode" eller aks på 3.5 sek. heller.
Tror ikke det er usansynlig at hun vil tenke noe i denne retningen:
AWD er jo mer enn sprek nok, og jeg kan ikke skjønne hvorfor man skal betale X antall tusen ekstra for en mer ukomfotabel bil, som også er dyrere i drift (kostbare dekk). Banekjøring??? WTF!
Hvis du faktisk har bestilt bilen til kona, og ikke deg selv, så tror jeg du gjør klokt i å velge bort P.
Hvis ikke bør du heller spør etter argumenter for å overbevise henne om at det er Performance hun trenger.
I denne settingen tror jeg du vil slite.
Skjønner ikke hvorfor man trenger å gjøre det

Jeg har bare sagt at en billigere Tesla er på vei (billigere enn Xen).
Har ikke sagt den kjører 0-100 på 3,5 sekunder, men jeg har sagt den har lengre batterirekkevidde, koster mindre osv. Så har jeg også sagt den har mindre plass, men at det nok går greit :-) Vi har bare en unge på 1,5 år.
Jeg har stor tro på komforten, husk at 235/35-20 faktisk da er 35% av 235 millimeter i dekkhøyde.
Altså 82,25 millimeter eller 8,22 Cm.
Sammenligner vi med Volvo jeg hadde, som hadde 225/35-19, blir jo det: 78,75 mm dekkhøyde.
Teslaen er jo også moderne i understellsdesignet med mer moderne dempere osv enn det jeg hadde i Volvo, så jeg har klart forventninger om et "fast" men ikke veldig ukomfortabelt understell.
Jeg personlig blir mer "sjøsyk" av myke biler, særlig når de gynger ned fra fartshumper, da foretrekker jeg at det er mer kontant demping. Dekkene har selvsagt i så måte mindre å si enn understellet i form av fjæring og støtdempere, men klart at man merker jo særlig forskjell i svinger hvor lavere dekkprofil gir følelsen av mer kontant styring. Men hvordan bilen håndterer "vaskebrett" vil jo avhenge av understellstype, dempere, fjærer, størrelse på krengestag osv og til slutt litt dekkvalg.