Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vervekode etter bestilling?

Startet av 1000kwh, fredag 25. januar 2019, klokken 22:14

« forrige - neste »

1000kwh

Kanskje basic, men kan man legge inn vervekode etter noen har bestillt men ikke fått utlevert bil?

olavxxx

Sitat fra: 1000kwh på fredag 25. januar 2019, klokken 22:14
Kanskje basic, men kan man legge inn vervekode etter noen har bestillt men ikke fått utlevert bil?
Ja, det skal gå.

1000kwh

Sitat fra: olavxxx på fredag 25. januar 2019, klokken 22:17
Sitat fra: 1000kwh på fredag 25. januar 2019, klokken 22:14
Kanskje basic, men kan man legge inn vervekode etter noen har bestillt men ikke fått utlevert bil?
Ja, det skal gå.
tesla.com og bilen der eller på tlf til Tesla?

GL1

Send mail til BuildMy3EMEA@tesla.com og oppgi ditt RN nummer og din venns henvisningskode. Blir da lagt inn manuelt på et tidspunkt.
Jeg har gjort det, men ikke sett noe i appen ennå. Jeg pratet med Tesla, og fikk beskjed om at jeg hadde gjort det riktig, men at det tar tid før det er på plass. Får ikke noe bekreftelse, det dukker bare opp i din og din venns app etterhvert ble jeg fortalt.
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

1000kwh


Counterpointer

Har gjort dette og fått bekreftet at det vises som «on order» i appen til den med koden. Dette tok noen uker....

chiller

Jeg sendte inn til både den buildmy3emea-addresen og på referralprogram@tesla.com.
Det er kun på den siste jeg fikk svar, og det tok endel uker.

torselle

Trenger en vervekode for å få free supercharge. Noen som er i samme situasjon og ønsker å "bytte kode med meg"? Send meg en PM i så fall!

Elmaster

Sitat fra: torselle på lørdag 26. januar 2019, klokken 12:19
Trenger en vervekode for å få free supercharge. Noen som er i samme situasjon og ønsker å "bytte kode med meg"? Send meg en PM i så fall!
du kan bruke din egen kode om du har fått den.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA