Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Klargjør for levering - Steg 2 av 4

Startet av Karma, fredag 25. januar 2019, klokken 10:56

« forrige - neste »

Karma

Da ble det åpnet for mulighet for klargjøring for levering på mine sider.
Andre som har fått dette? Spennende :)


hawK

Min ser ikke slik ut i dag, men har endret seg nå til å se slik ut:
Litt snodig, siden jeg avtalte levering i Lillestrøm, men egentlig samme for meg..

Du kan ikke vise dette vedlegget.

stranger1891

Sitat fra: hawK på fredag 25. januar 2019, klokken 11:09
Min ser ikke slik ut i dag, men har endret seg nå til å se slik ut:
Litt snodig, siden jeg avtalte levering i Lillestrøm, men egentlig samme for meg..

Du kan ikke vise dette vedlegget.
Samme hos meg. Tror de forandrer det etterhvert.

hawK

Jeg fylte ut informasjonen nå..
Nå ser det slik ut

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

GRS

Gikk gjennom og fikk gitt all info bortsett fra utstyr/vinterdekk og slikt. Nå kan jo alt gå via nettsiden, eller kommer man likevel til å få epost/tlf?

Dette virker jo ufattelig mye mer effektivt. :)
TM3P sort/sort

Salvelinus

Jeg kunne også legge inn denne infoen nå, men dette er jo info jeg stort sett har gitt på telefon to ganger før. Ingenting av denne informasjonen lå inne selv om den er gitt på telefon tidligere.
Undrer meg litt på om de har kontroll så bilene leveres ut i forhold til reservasjonstidspunkt. For min del som ikke gjorde noe før januar i år er jo det helt greit, men ville vært lett skeptisk/irritert om jeg hadde stått på liste siden '16 og ikke fikk bil først.

Bore

Men får man velge noe annet enn firma? På Registranttype får jeg ikke endre.

GOS

#7
Sitat fra: Karma på fredag 25. januar 2019, klokken 10:56
Da ble det åpnet for mulighet for klargjøring for levering på mine sider.
Andre som har fått dette? Spennende :)

Ble det hos meg også i formiddag, men den delen som gjaldt "Forsiking" hvor jeg kunne oppgi forsikringsselskap er nå forsvunnet selv om jeg ikke oppga noe selskapsnavn der.

Selv om jeg har oppgitt mitt og konas navn på hvem bilen skal registreres på så forblir det en "pluss" istedenfor en "hake" på det punktet.

Samme hos andre?


EDIT: Logget ut og så inn igjen og da var "Forsikring" tilbake igjen samt at det å legge inn data for å registrere bilen på 2 personer fungerte og er nå "Haket" av som ferdigstilt.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

najtrox

#8
Jeg har også fått opp dette, men nesten ingenting er fylt ut selv om jeg har vært i kontakt via tlf.
Ser jeg får opp Drammen eller Brumundal(?) på utleveringssted, er det noen som har fått opp skøyen?

Er det slik at de må manuelt legge inn dette etter at det er "enablet" ? Jeg blir jo litt skeptisk til å begynne å redigere på dette selv. Leveringssted f.eks kan jeg ikke velge noe, bare fylle ut manuelle felter.

leifarneb

Har fylt inn alle stegene her nå. Står at Final invoice er på vei....

Antar at endelig leveringstidspunkt mellom 15-28.02 også snart er klart. OHHH JOY!

LAB

Lynkjapp

Sitat fra: GOS på fredag 25. januar 2019, klokken 11:45Selv om jeg har oppgitt mitt og konas navn på hvem bilen skal registreres på så forblir det en "pluss" istedenfor en "hake" på det punktet.
Jeg har en hake på det punktet selv med to registranter. Derimot har jeg ikke en hake på punkt to på oversikten altså "Klargjør for levering", selv om jeg har haker på alle fire punktene Leveringssted, Innbytte, Betalingsmetode, Registrering.


Litt morsomt at først står det at registreringsinformasjonen ikke kan endres, så man må være nøye når man skriver den inn. Så jeg la til kona i tillegg til meg selv og sjekket at all info var ok. Og først etter det leste jeg en tekst noen la ut om at "alle registranter må være tilstede ved utleveringen". Hmm... Jaja, får håpe at kona vil bli med da.

najtrox

#11
Hva er forskjellen på Loan og Residual Loan om noen vet?
Måtte forøvrig logge ut og inn igjen for å få "Forsikrings"boksen vekk og neste steg huket av - til de som måtte lure.

Karma

Sitat fra: najtrox på fredag 25. januar 2019, klokken 12:01
Jeg har også fått opp dette, men nesten ingenting er fylt ut selv om jeg har vært i kontakt via tlf.
Ser jeg får opp Drammen eller Brumundal(?) på utleveringssted, er det noen som har fått opp skøyen?

Er det slik at de må manuelt legge inn dette etter at det er "enablet" ? Jeg blir jo litt skeptisk til å begynne å redigere på dette selv. Leveringssted f.eks kan jeg ikke velge noe, bare fylle ut manuelle felter.

Jeg var i kontakt med dem, og de sa at alle som velger Oslo må til Lillestrøm og varemessa

emurof

Sitat fra: Salvelinus på fredag 25. januar 2019, klokken 11:21
Jeg kunne også legge inn denne infoen nå, men dette er jo info jeg stort sett har gitt på telefon to ganger før. Ingenting av denne informasjonen lå inne selv om den er gitt på telefon tidligere.
Undrer meg litt på om de har kontroll så bilene leveres ut i forhold til reservasjonstidspunkt. For min del som ikke gjorde noe før januar i år er jo det helt greit, men ville vært lett skeptisk/irritert om jeg hadde stått på liste siden '16 og ikke fikk bil først.

De har antakelig null kontroll. Vet ikke om det er sjarmerende eller skremmende :laugh:

stranger1891

Ringte Tesla nå og de sier at alle bilene som skal leveres i Februar blir til Drammen, men de bilene som leveres i Mars så er det ok å få den levert i Lillestrøm.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA