Skrevet av Emne: Zappi - Enkel programmering av avansert apparat  (Lest 310 ganger)

elbilbølle

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Zappi - Enkel programmering av avansert apparat
« på: Fredag 25. Januar 2019, klokken 10:12 »
Hei.

Jeg har skaffet meg et par zappi'er som skal lade elbilene på gården med solstrøm.

Mens jeg venter på at solcellene skal bli ferdig monterte ønsker jeg å programmere zappien til å alltid levere 25A fra nettet når jeg plugger inn bilen. Altså ikke 32a, og ikke noe trykking.

Bare plugg inn bilen, og den får maks 25a.

Noen som har en raskt how-to?

elektrolux

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Zappi - Enkel programmering av avansert apparat
« Svar #1 på: Fredag 25. Januar 2019, klokken 23:17 »
Still in supply grid til 25A og sett Zappi i Fast modus.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://Elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El og Citroen AX elektro
Har for tiden VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model, Fiat 500 Microvetti, Buddy og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Microlino

Daglig leder i elbilhjelpen.no AS. Utleievirksomhet via Nabobil.no, Leieting.no, Avamera.com og Air B&B i tillegg til privat og eget firma. Bytter hus via homeforexchange.com

elbilbølle

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Zappi - Enkel programmering av avansert apparat
« Svar #2 på: Mandag 28. Januar 2019, klokken 21:30 »
Takk.

Jeg finner Supply angitt i kw. Satte den til 5kw. Det er vel drøye 20a. Mer enn nok.

Gleder meg til solceller. Merker at strømregningen har lagt på seg med to elbiler på tunet.