Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

NAF garantiutløpstest på Leaf?

Startet av fredsjo, søndag 12. februar 2017, klokken 11:23

« forrige - neste »

fredsjo

Hei
Vi har en Nissan Leaf Tekna 2014 mod (mai). Garantien på denne går da ut om noen få mnd, og lurer på å ta en slik garantiutløpstest hos NAF? Er det noe vits? Tenker på at det kanskje ikke er så mye de klarer å finne ut?

Det jeg kanskje er mest interessert i er mtp rust ettersom dette har vært et kjent problem..

Noen som har tatt en slik test?
2021 Tesla Model Y
2018 Tesla Model X
(S) 2014 Nissan Leaf Tekna
Innehaver av https://skadedyr.net og https://sprengkiler.no

sylwester

Dette lurer jeg på og. Er det noe vits?

Eventuelt er det noen feil jeg skal sjekke for?

Det eneste jeg vet selv er at fulltlyset er bare litt bedre enn nærlyset på min. Det er noe av det dårligste jeg noen gang har sett, men bor jo i Oslo så bruker det jo svært sjeldent. Er det noen som har klaget på dette og eventuelt fått fikset dette på garanti?

Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

burner

Gjorde du testen og hva resultat fikk du isåfall? Vurderer dette selv..

sylwester

Nei, men jeg angrer på at jeg ikke klaget på knirking som oppstår når det er kaldt. Det er et kjent problem som de fikser på garanti, men jeg var ikke klar over det da garantien gikk ut.

Bilen har forøvrig kjørt feilfritt i snart 2 år etterpå og jeg har ny 2018. Jeg er fornøyd.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

Electrix

Jeg tenkte også på å ta en slik test, eller en service rett før garanti gikk ut, men så glemte jeg det bort under sommeren og nå har jeg kjørt i 1,5 år etter uten problemer.
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA