Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

norsk konfigurator og prisliste er oppe

Startet av hemi, torsdag 24. januar 2019, klokken 13:06

« forrige - neste »

hemi


kodax

Mail fra Audi (for de som ikke fikk den og er nyskjerrig):
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

daktari

Obs: nytt alternativt utstyrspakke, kun mythossvart og taifun-grå. Er disse laget for å gjøre Advanced Plus Intro-kundene skikkelig forbanna?

"e-tron 55 Advanced Fast Track
Fast Track bilene er allerede bestilt og har raskest levering. Forhandler vil opplyse om leveringstidspunkt.
Pris fra 809 900 NOK levert Oslo."
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

kodax

Tilhengerfeste ser ut til å ha blitt et par tusen billigere
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

ToWalkOrDrive

Sitat fra: kodax på torsdag 24. januar 2019, klokken 13:43
Tilhengerfeste ser ut til å ha blitt et par tusen billigere

De ser ut til å ha splittet det opp i Klargjøring for hengerfeste, som fabrikken gjør, og hengerfeste montert av forhandler. Dette er sikkert for å unngå at festing av hengerfeste forsinker leveransen av bilen. Veldig bra. Mulig opprinnelig hengerpris var med klargjøring for hengerfeste.
Tesla Model Y                         2021-

Eodman

Servolukking av dører er også ute av noen utstyrspakker. På exclusive er denne tatt ut og kunstskinnpakke inn, pris noe redusert fra desember pga endringen.

Ser også at nytt felgalternativ i 20" har dukket opp. Den har vel vært vist på den svenske siden, men ikke vært prissatt tidligere i Norge.

Orbit

Sitat fra: Eodman på torsdag 24. januar 2019, klokken 15:42
Ser også at nytt felgalternativ i 20" har dukket opp.
Tenker du på CN7-felgen? Den var også med i prislistene i fjor, men uten bilde.
Du kan ikke vise dette vedlegget.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Crown

Savner sort optikk, og er det virkelig ikke mulig på noen måte å få varme i ratt?
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

kodax

Jeg har lyst på trådløs Apple Carplay, men "Audi smart phone interface" er vel bare med USB-tilkobling?
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

alfaalfa

Snakket med selger i dag, og servolukking av dører ville antagelig medføre lenger leveringstid. Mulig det er derfor det er tatt ut.

Ingen pakker som treffer i nærheten av det utstyret jeg vil (og ikke vil ha) dessverre, så har ikke bestilt enda.

Selger kunne ikke si noe mer om levering enn antagelig før sommeren. Samme med tilgjengelighet på induksjonslader til å legge i bakken (ikke at det har noe med selve bilen å gjøre).

AJ82

Sitat fra: Crown på torsdag 24. januar 2019, klokken 15:58
Savner sort optikk, og er det virkelig ikke mulig på noen måte å få varme i ratt?

Sort optikk får selger lagt inn for deg.

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

Orbit

Sitat fra: Crown på torsdag 24. januar 2019, klokken 15:58
....og er det virkelig ikke mulig på noen måte å få varme i ratt?

Jo, men da må du droppe "asistentpakke tur", dvs ACC++
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Ove

Syns pakkesammensetningene er litt irriterende. Enkle ting jeg ønsker med pakkes inn i dyre pakker med ting jeg ikke ønsker. Tvilsomt at jeg bestiller i denne omgang. Kanskje de åpner for flere muligheter på 2020-modellen eller når konkurentene begynner å kommer nærme seg lansering.
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

Snart-i3

Klargjøring av hengerfeste er normalt klargjøring av el-anlegg, og et godt alternativ når det er leveringstid på selve festet. Det er bra at prisen for hengerfeste blir lavere når man alt har betalt for deler av leveransen ved å kjøpe en pakke som inkluderer klargjøring av festet. Det er ikke alltid slik (gjelder flere merker).
I oppdatert prisliste er det også nevnt at servo-lukking av dører har leveringstid, så det er en god grunn til å ta de ut av pakken.

Salg av reservasjon er ikke iht til avtalen med Audi, men man er fri til å selge en bil som alt er kjøpt.
2013 i3 med 94Ah. Orange og komplett utstyrt.
2002 A6, 2003 A8, 2008 E93 Alle nesten komplett utstyrt.

Crown

Sitat fra: Orbit på torsdag 24. januar 2019, klokken 17:32
Sitat fra: Crown på torsdag 24. januar 2019, klokken 15:58
....og er det virkelig ikke mulig på noen måte å få varme i ratt?

Jo, men da må du droppe "asistentpakke tur", dvs ACC++

Får ikke opp rattvarme i konfiguratoren okke som så vidt jeg ser. Ikke at det er aktuelt å droppe ACC+, så det blir nok venting til begge er mulig å få for min del.
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA