Bilder av TM3 Europa modell

Startet av Tom, tir 22. jan 2019, kl. 22:37

« forrige - neste »

trykkertor

Urk......
Har sett mange flotte US-videoer av den fine fronten fra stater hvor de ikke trenger skilt foran.
EU-skiltet foran ødelegger mye av den rene fine fronten.

DeepFu

Personlig skulle jeg ønske de hadde videreført "grillen" som er på S og X. Det er liksom noe som mangler på 3. Men på en svart bil blir det kanskje ikke så tydelig, så jeg klarer nok å leve med det.
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

RuneW

Sitat fra: DeepFu på ons 23. jan 2019, kl. 08:39
Personlig skulle jeg ønske de hadde videreført "grillen" som er på S og X. Det er liksom noe som mangler på 3. Men på en svart bil blir det kanskje ikke så tydelig, så jeg klarer nok å leve med det.

Mener du pre-facelift-plastikk-bulken?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

THE

Legger merke til at det ikke er noe gummideksel over DC-pinnene på CCS-kontakten. Blir nok kanskje et problem med snø og fukt i ladekontakt når bilen står parkert utendørs under AC-lading.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

DeepFu

Sitat fra: RuneW på ons 23. jan 2019, kl. 10:35
Sitat fra: DeepFu på ons 23. jan 2019, kl. 08:39

Mener du pre-facelift-plastikk-bulken?
Nei, den smale stripa med "T" midt i som markerer skillet mellom panser og front.
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

Magnus Hansen

Sitat fra: THE på ons 23. jan 2019, kl. 10:39
Legger merke til at det ikke er noe gummideksel over DC-pinnene på CCS-kontakten. Blir nok kanskje et problem med snø og fukt i ladekontakt når bilen står parkert utendørs under AC-lading.

Ja, men må jo gå an å få tak i en løs plugg man kan tette AC  hullet med

emmern

Alt kan 3D-printes :) takk for business-ideen! :D
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Handyman

Sitat fra: Magnus Hansen på ons 23. jan 2019, kl. 12:07

Tipper det blir levert med, det er jo vanlig på andre biler med CCS.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

geear

Sitat fra: Magnus Hansen på ons 23. jan 2019, kl. 12:07

Det er DC-hullet som må tettes. e-Golf har en slik plugg, får sikkert kjøpt den løst der om man vil. Den har en liten streng som henger i tanklokket. Tvilsomt om den passer, men den kan klippes av..

rlnd

Det beste hadde vært et cover laget av gummi uten noen tråd på, på egolfen kommer tråden ofte i veien.

Eventuelt får jeg bytte pistolen jeg har hjemmeladeren med en som har det coveret.
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

LeafSwe

Bmw i3 har också separat DC cover

3P+
3SR+

Counterpointer

Her kunne Tesla lært av GM, dette er en ypperlig løsning.

RuneW

Jepp, vanskeligere trenger det ikke å være.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Autowinder

Sitat fra: gr på ons 23. jan 2019, kl. 13:09

Det er DC-hullet som må tettes. e-Golf har en slik plugg, får sikkert kjøpt den løst der om man vil. Den har en liten streng som henger i tanklokket. Tvilsomt om den passer, men den kan klippes av..
Den til eUP er sikkert billigere enn eGolf sin :laugh:
TMY 2025 LR AWD • BMW i3 2022 120ah FC

TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL INNLEVERING, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA