Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fått et tilbud på ny Ioniq, Er dette et godt tilbud?

Startet av Arthur Morgan, tirsdag 22. januar 2019, klokken 21:45

« forrige - neste »

Carl Anton Stenling

BNH sitt tilbud er vel uten transport/klargjøringskostnader og vinterhjul. Et kjapt overslag tilsier at Aaby Auto har en noe mer fordelaktig pris (hvis vi regner rundt kr 15.000 for vinterhjul + rundt kr 10.000 for transport/klargjøring).
Noen som har kjøpt fra BNH og vet hva faktisk pris på veien med vinterhjul blir?
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

nyogusikker

Jeg har leita mye på ioniqen og ser at BNH driver med import. Husker ikke om det er svensk eller nederlandske de har, men de jeg har sett på har jeg funnet ut er import, og det er ikke info i annonsene.

Vurderte også 269k tilbudet, Men trur jeg heller velger en bruk 2016-2018 som er norsk med teknikk og skinn +

Rett å slett fordi jeg er redd for verdifallet nå.2020 er jo elbilåret!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA