Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Innkjøp av gulvmatter (helst fra Norge)

Startet av HermanGatevold, mandag 21. januar 2019, klokken 01:47

« forrige - neste »

Daniel_0007

Sitat fra: magnetic på lørdag 20. juli 2019, klokken 10:03
https://www.youtube.com/watch?v=1fOzhpt_ZFI

Problemet med testen er at han tar med design og så derfor putter bil eksperten på andre, vil si tesla sine er bedre samtdig ville jeg kanskje anbefalt gytis tekstil til sr+ eire siden de ikke får stoff matter med bilen i de hele tatt
Model 3 2019 LR Rwd

jkirkebo

Sitat fra: Daniel_0007 på lørdag 20. juli 2019, klokken 11:22
Problemet med testen er at han tar med design og så derfor putter bil eksperten på andre, vil si tesla sine er bedre samtdig ville jeg kanskje anbefalt gytis tekstil til sr+ eire siden de ikke får stoff matter med bilen i de hele tatt

Det skjønte jeg ikke, hva har evt. stoffmatter å gjøre med hvilke gummimatter man skal velge?
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Amoss

Sitat fra: jkirkebo på lørdag 20. juli 2019, klokken 19:36
Det skjønte jeg ikke, hva har evt. stoffmatter å gjøre med hvilke gummimatter man skal velge?

Antar at han mener at siden de også er av (vann-avvisende) tekstil så kan de også fungere som en ok erstatning for de ikke-eksisterende tekstilmattene i SR+.

Synd at vann-avvisningen ikke fungerte bedre, ellers var det de av disse mattene jeg likte best.
Model S 85D

jkirkebo

Sitat fra: Amoss på lørdag 20. juli 2019, klokken 21:37
Sitat fra: jkirkebo på lørdag 20. juli 2019, klokken 19:36
Det skjønte jeg ikke, hva har evt. stoffmatter å gjøre med hvilke gummimatter man skal velge?

Antar at han mener at siden de også er av (vann-avvisende) tekstil så kan de også fungere som en ok erstatning for de ikke-eksisterende tekstilmattene i SR+.

Synd at vann-avvisningen ikke fungerte bedre, ellers var det de av disse mattene jeg likte best.

Gummimatter er vel en erstatning, uansett type? Jeg fikk med stoffmatter med min Model X, de er nesten helt ubrukte. Ligger pent på en hylle i boden. Kjøpte Teslas gummimatter så snart jeg fikk tak i det og de har ligget i bilen siden.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Amoss

Sitat fra: jkirkebo på lørdag 20. juli 2019, klokken 23:43
Gummimatter er vel en erstatning, uansett type? Jeg fikk med stoffmatter med min Model X, de er nesten helt ubrukte. Ligger pent på en hylle i boden. Kjøpte Teslas gummimatter så snart jeg fikk tak i det og de har ligget i bilen siden.

... mens andre bytter mellom tekstil og gummi etter vær og årstid. At de gidder er over min forstand, men slik er det nå uansett :)
Model S 85D

turfsurf

Bruker kun tekstilmatter, de er lette å rengjøre...
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Autowinder

Ja jeg har tekstilmatter sommer og Gytis Autek sine gulvmatter på vinter. En kjenning hadde kjøpt trunkmatte og den veide 9kg. Jeg fikk fra Ali X i Kina idag. Kom brettet og veide 2,3kg, tynn som Audi/VWs originale bagasjeromsmatter i en halvmyk plast. Super passform og kanter, må bare ligge seg til litt. Kjelleren i trunken er lett å komme til. Usd 40 og 12 dager levering.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Autowinder

TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Daniel_0007

Sitat fra: Autowinder på fredag 26. juli 2019, klokken 10:51
Slik

Ser fint ut men sjekk ali idag og billigste jeg finner av samme type koster 550 så med moms og postens tollavgift kommer på 800 da velger jeg heller å bestille fra tesla for 1250
Model 3 2019 LR Rwd

Autowinder

Jeg har aldri mottatt noe fra ali x som det har stått verdi over tollgrensen på uansett pris.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

TøddiVedder

Inkluderer dette brønn i trunk?
Går det å bestille kun for brønn?

Autowinder

Jeg bestilte ikke det, men går du inn på aliexpress og søker Tesla Model 3 så er det mulig å søke på «mats» blant søkeresultatene. Jeg ser det blir mer møkk og bøss der enn antatt, så jeg heller mot å bestille matte for kjelleren også.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

jkirkebo

Sitat fra: Autowinder på lørdag 27. juli 2019, klokken 09:52
Jeg har aldri mottatt noe fra ali x som det har stått verdi over tollgrensen på uansett pris.

Samme her. Har fått masse til en verdi på 50-100 dollar som sto oppført med $10 i verdi.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

vitioq

Sitat fra: Amoss på lørdag 20. juli 2019, klokken 21:37
Sitat fra: jkirkebo på lørdag 20. juli 2019, klokken 19:36
Det skjønte jeg ikke, hva har evt. stoffmatter å gjøre med hvilke gummimatter man skal velge?

Antar at han mener at siden de også er av (vann-avvisende) tekstil så kan de også fungere som en ok erstatning for de ikke-eksisterende tekstilmattene i SR+.

Synd at vann-avvisningen ikke fungerte bedre, ellers var det de av disse mattene jeg likte best.

Stoffmattene kan ikke sammenlignes med vanlige gummimatter på samme måte og samme kriterier, det var litt feil måte å teste dem. De er ikke vann avvisende de er vanntette derfor beskytter dem gulvet på samme måte som gummimatter. Og evt tørker seg ut som vanlige stoffmatter.
Her er en video fra Gytis - https://www.youtube.com/watch?v=FxfRVCMywTQ

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA