Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Innkjøp av gulvmatter (helst fra Norge)

Startet av HermanGatevold, mandag 21. januar 2019, klokken 01:47

« forrige - neste »

HCO

Jeg brukte en lang remse borrelås, men den løsnet fra matten. Har kjøpt en rull gorilla dobbeltsidig tape, og skal forsøke igjen.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

Oddleif


Autowinder

Er vel bare å følge med på Teslashoppen det?
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Oddleif

Gjør det, men lurte mest på om noen hadde blitt utålmodige og hørt med Tesla om når de kommer. Virket litt underlig på meg å annonsere den type tilbehør uten at det samtidig dukket opp i butikken...

ethoring

Sitat fra: Oddleif på lørdag 31. august 2019, klokken 11:23
Gjør det, men lurte mest på om noen hadde blitt utålmodige og hørt med Tesla om når de kommer. Virket litt underlig på meg å annonsere den type tilbehør uten at det samtidig dukket opp i butikken...

Jeg bestilte "gammel type" kun timer før den artikkelen kom på trykk. Men den duger vel 😊 ny type går opp langs fothvileren, som er en fordel. Men bare halvveis opp, så skitt kan havne bakom den også.

HCO

Jeg ser at bilmatter.no (Gytis) nettopp har fått inn noen nye gummimatter til Model 3. Sammenlignet med de jeg kjøpte der i mars, ser jeg at den opphøyde delen ved venstrefoten nå er formstøpt, i stedet for at det er en "slisse" som bretter seg ned hver gang man går ut av bilen. Stor forbedring.

https://www.gytisautek.no/tesla-model-3-2017-gulvmatter-3-stk

Digresjon: For Renault Zoe har det gått motsatt vei, der selger de ikke lenger den formstøpte versjonen. Så nå har vi samme problemet med denne "slissen" på begge bilene våre, inntil jeg får kjøpt noe kraftigere borrelås...
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

Slarre40

Gulvmattene "Luckeasy" fra Aliexpress kom på 7 dager. Så nå har jeg matter, men ikke bil :-D
Kan sitte på kveldene å late som da.

De lukter mindre enn matter fra Jula/Biltema gjør. De var myke, og ser ut til å være grei nok kvalitet.
Kom med en pose borrelås som kan limes på der man føler det trengs.
Trondheim

coleick

Sitat fra: ethoring på tirsdag 13. august 2019, klokken 21:39
Sitat fra: Daniel_0007 på mandag 12. august 2019, klokken 00:22
Ser ut som tesla kommer med bedre matter nå, finnes alt på amerikanske shoppen men ikke Norge enda.

https://electrek.co/2019/08/11/tesla-new-model-3-floormats-recyclable-material/

Ser bedre ut med kant, koster 200 dollar så blir nok 2000 her

Disse ser meget bra ut, og dekker dødpedalen på førerplass samt flekken foran midtsetet baki.
Jeg bestilte selvsagt "gamletypen" noen få timer før nyheita om "nytypen" kom. Så da blir det angrerett...
Forhåpentligvis blir det mulig å få kjøpt "nytypen" før vinteren  :D

Det samme hendte meg - hvordan fungerer retur/angreretten her?

ethoring

Sitat fra: coleick på fredag 13. september 2019, klokken 10:40
Sitat fra: ethoring på tirsdag 13. august 2019, klokken 21:39
Sitat fra: Daniel_0007 på mandag 12. august 2019, klokken 00:22
Ser ut som tesla kommer med bedre matter nå, finnes alt på amerikanske shoppen men ikke Norge enda.

https://electrek.co/2019/08/11/tesla-new-model-3-floormats-recyclable-material/

Ser bedre ut med kant, koster 200 dollar så blir nok 2000 her

Disse ser meget bra ut, og dekker dødpedalen på førerplass samt flekken foran midtsetet baki.
Jeg bestilte selvsagt "gamletypen" noen få timer før nyheita om "nytypen" kom. Så da blir det angrerett...
Forhåpentligvis blir det mulig å få kjøpt "nytypen" før vinteren  :D

Det samme hendte meg - hvordan fungerer retur/angreretten her?

Man sender en henvendelse til support og oppgir all mulig info om ordren. Det er meningen at man skal få svar med returinformasjon inkl fraktoblat. Frakt trekkes fra på tilbakebetalingen.

Har dog ikke fått svar på min returhenvendelse ennå. Tar vel tid...


Sent from my iPhone using Tapatalk

123kris

2024 - Enyaq 85x i bestilling
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

javeltravel

Sitat fra: 123kris på fredag 13. september 2019, klokken 12:44
Veldig fornøyd med de nye mattene fra Gytis.
https://www.gytisautek.no/tesla-model-3-2017-gulvmatter-3-stk

Jeg er også godt fornøyd med de nye Gytis-mattene.

Obs: De nye all weather mattene til Tesla er nå tilgjengelig i norsk Tesla Shop. 2100 er litt stiv pris, så jeg tenker jeg seiler videre med Gytis-settet til rundt halve prisen.
Tesla Model Y LR 2023 (est. mar-apr)
Tesla Model 3 LR 2019
Nissan Leaf 2014 ("utgående")

Daniel_0007

Sitat fra: javeltravel på lørdag 21. september 2019, klokken 20:55
Sitat fra: 123kris på fredag 13. september 2019, klokken 12:44
Veldig fornøyd med de nye mattene fra Gytis.
https://www.gytisautek.no/tesla-model-3-2017-gulvmatter-3-stk

Jeg er også godt fornøyd med de nye Gytis-mattene.

Obs: De nye all weather mattene til Tesla er nå tilgjengelig i norsk Tesla Shop. 2100 er litt stiv pris, så jeg tenker jeg seiler videre med Gytis-settet til rundt halve prisen.

Vurderer det samme, blir nok gytis her og.
De passer bra?
Model 3 2019 LR Rwd

ethoring

Jeg endte opp med å bruke dagens Tesla-shop-matter. De bretter seg ikke opp langs fothviler, men ser forøvrig meget bra ut og sitter godt på plass i fotbrønnen.

lithos

De nye allværsmattene fra Gytis har god passform og er luktfrie, men de er litt glatte. Godt fornøyd likevel!
TMY LR MIC 2022 (HF etter 4 mnd): Y not?
TM3 LR AWD 2019 HF: Black Betty - solgt
TCT DM FSD - bestilt
Peugeot iOn 2014 - solgt
Ørten elbiler med brukbar rekkevidde uten HF - avbestilt

GL1

Sitat fra: lithos på søndag 22. september 2019, klokken 02:27
De nye allværsmattene fra Gytis har god passform og er luktfrie, men de er litt glatte. Godt fornøyd likevel!
Helt enig. Akkurat fått på plass de nye Gytis-mattene, bra passform. Føles litt glatt, men går seg kanskje til etter litt bruk?
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA