Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Startpakke uten nøkkel

Startet av Karma, søndag 20. januar 2019, klokken 12:25

« forrige - neste »

Karma

Da har jeg betalt medlemsskap og har fått min startpakke i posten.

Jeg har fått alt av innhold som det står at følger med, bortsett fra nøkkel.
Har man gått vekk fra dette?

Zimon

Er kun brikke som kommer som standard, men trenger du nøkkel til ladestolper så ta kontakt med foreningen så sender de en nøkkel. :)

Jeg har ikke hatt behov for nøkkel i det hele tatt på over 6mnd som elbil eier og tror ikke det blir ett savn.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

hanche

Jeg har ikke sett en låst ladeboks til nå. Jeg er likevel glad jeg har nøkkelen, i tilfelle ...
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

Biltesteren.no

Nøkkelen kan man bestille fra kommunen, men som sagt så forsvinner alle de ladere hvor nøkkel brukes, da alt går over til RFID (hva som helst med RFID) brukes, nøkkelen er ikke i bruk noen steder egentlig med unntak av noen få kommunale plasser på bygda, men de fleste står ulåst uansett.
Elbilblogger og fulltime YouTuber

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA