Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Premium tilkobling inkl. 1 år

Startet av Toalmar, lørdag 19. januar 2019, klokken 16:54

« forrige - neste »

Torair

Hvis du går og leter på tesla sine support sider så finner du en god del info:
"Tilkoblingsplaner for Model 3 uten Premium-interiør annonseres senere i år."

Kilde:
https://www.tesla.com/no_NO/support/frequently-asked-questions-connectivity

Rocklobster

Logisk at det lanseres med software version 10, hvor streaming etc. også kommer. Software messig blir trolig forskjellen på SR+ og Premium da borte? Og aner vi en referral bonus her?

stefse

Sitat fra: Handyman på onsdag 21. august 2019, klokken 08:40
Sitat fra: stefse på tirsdag 20. august 2019, klokken 23:09
9xx kr i året som det sikkert blir, er ikke nok til å rettferdiggjøre dette, pga ustabilitet og for dårlig hastighet på nettet. Musikkstreamingen funker/funker ikke og hvis man blir for ivrig til å bla gjennom sangene kutter det ut. Hastigheten på browsingen er heller ikke spesielt bra. Bilen har 4G, men sannsynligvis er det strupet av Tesla for å unngå massivt med teleutgifter.

Hvis dette vil fungere vesentlig bedre gjennom at man deler ut Wifi til bilen gjennom egen mobiltlf eller noe tilsvarende, ser jeg få grunner til å kjøpe dette. Det er naturligvis synd, da hardwaren i bilen fullt ut kunne utnyttet en god 4G tilkobling. Da ville det kanskje vært bedre om Tesla lot meg sette inn et simkort selv, og dure på med nedlasting og streaming etter min egen dataplan. Eller eventuelt bestilt dette av Tesla på månedsbasis. For selv om vi kjøper premium, vet vel ingen hvilken dataplan som egentlig gjelder?
Her er tydeligvis brukeropplevelsene helt forskjellige. Jeg kjenner ikke igjen noe av det du beskriver. Har ingen problemer med hverken stabilitet eller hastighet.
Har du sjekket dette med Telsa?
Nei, det har jeg ikke gjort. Saken blir neppe prioritert, men jeg skal nevne det.
Tesla Model3 LR AWD 2019
VW eGolf - solgt


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA