Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Android Auto - Svar fra JLR

Startet av xref, fredag 18. januar 2019, klokken 09:49

« forrige - neste »

xref

Det nye argumentet fra JLR ang Android Auto er at de hevder Google ikke tillater bilprodusenter å tilby Android Auto i biler solgt i land der Android Auto ikke er offisielt støttet og at alle andre bilprodusenter driver sjangsespill når de velger å gjøre det likevel.

Når hele bilindustrien velger å tilby Android Auto i land unntatt JLR mistenker jeg at det er JLR som gjør ting feil.

Når Android Auto kommer til Norge er det ingen som vet. Det er veldig uklart for meg hvorfor det ikke skulle være mulig nå som Google Assistant er tilgjengelig på Norsk. Kanskje hører vi noe på Google IO som starter i morgen :)
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Theotokos

Noen som har tips til hvordan installere AA på norsk mobil? Finnes det en hack jeg kan stole på?

daktari

Sitat fra: Theotokos på tirsdag 14. mai 2019, klokken 21:25
Noen som har tips til hvordan installere AA på norsk mobil? Finnes det en hack jeg kan stole på?
Ja, bruk apk-mirror.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

xref

Sitat fra: Theotokos på tirsdag 14. mai 2019, klokken 21:25
Noen som har tips til hvordan installere AA på norsk mobil? Finnes det en hack jeg kan stole på?

Laste ned APK fra apkmirror en nok enkleste alternativ, men det er greit å verifisere fil-hashen før du installerer. Pass også på å dekaktivere instillingen for installasjon av apper fra ukjente kilder etter du har installert Android Auto.

Protip: skaffer du deg en Pixel 3 kommer Android Auto pre-installert og blir også oppdatert via Google Play selv om du befinner deg i Norge.
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

RayBomb

Sitat fra: xref på tirsdag 14. mai 2019, klokken 22:24
Sitat fra: Theotokos på tirsdag 14. mai 2019, klokken 21:25
Noen som har tips til hvordan installere AA på norsk mobil? Finnes det en hack jeg kan stole på?

Laste ned APK fra apkmirror en nok enkleste alternativ, men det er greit å verifisere fil-hashen før du installerer. Pass også på å dekaktivere instillingen for installasjon av apper fra ukjente kilder etter du har installert Android Auto.

Protip: skaffer du deg en Pixel 3 kommer Android Auto pre-installert og blir også oppdatert via Google Play selv om du befinner deg i Norge.
Dette hjelper lite når Jaguar forhandlere i Norge får beskjed om å deaktivere Android Auto i bilene som selges.
Vanskelig å få dem til å ignorere denne instruksjonen fra Jaguar. . .
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA