Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

"Endre Design" er borte

Startet av Elmaster, lørdag 12. januar 2019, klokken 17:14

« forrige - neste »

Frosty


Jarv!s

Da har min side mistet endre design, og fått at jeg har "vervet" meg selv i bestillingen :)

Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

Toalmar

Min også borte. fikk e-post nå i ettermiddag vedrørende bestillingen så det er kanskje grunnen
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Krizz

Sitat fra: Toalmar på torsdag 24. januar 2019, klokken 17:48
Min også borte. fikk e-post nå i ettermiddag vedrørende bestillingen så det er kanskje grunnen


Ikke borte hos meg enda, men har fått e-post og besvart denne.

Har du fått noe svar tilbake etter at du besvarte e-posten?

Jarv!s

Jeg har derimot ikke motatt mail, utenom prøvekjøring
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

Toalmar

Sitat fra: Krizz på torsdag 24. januar 2019, klokken 18:44
Har du fått noe svar tilbake etter at du besvarte e-posten?
Nei, ikke enda, men det haster ikke. Bilen kommer uansett
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Curre

Då har jag i alla fall fått fylla i mer eller mindre samma uppgifter som de sa vid telefonsamtalet och fått "bocka av" Klargjør før levering.
Tesla Model 3 -19

Krizz

Varemessen kom ikke som noe alternativ hos meg selv om jeg valgte postnummer 2000

Kun drammen og brumundal.

Norse Machine Service

Sitat fra: Krizz på fredag 25. januar 2019, klokken 10:49
Varemessen kom ikke som noe alternativ hos meg selv om jeg valgte postnummer 2000

Kun drammen og brumundal.

Samme hos meg.
Lillestrøm eller hjemkjøring var ikke noe alternativ.
2023 Model X Plaid
Made in USA, Fremont - California🇺🇸
Utlevert 27. Desember 2022

2019 Model 3 Performance
Made in USA, Fremont - California🇺🇸
Utlevert 22. Mars 2019

Handyman

Sitat fra: Curre på fredag 25. januar 2019, klokken 10:42
Då har jag i alla fall fått fylla i mer eller mindre samma uppgifter som de sa vid telefonsamtalet och fått "bocka av" Klargjør før levering.
Samme her, ferdig utfylt leveringssted, ikke noe valg for meg.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

najtrox

Ref. denne tråden:
https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=43838.0

Fikk opp kun Drammen og Brumundal som utleveringssted selv om jeg ville ha lillestrøm. Tipper ikke alle muligheter er lagt inn her enda, og at de mest ssh går over den infoen de har fra før og retter opp når man skal avtale "endelig levering".

Fikk ihvertfall huket av for neste steg på leveringen :)

Karma

Alle i Oslo får Lillestrøm og varemessa som utleveringssted fikk jeg opplyst på telefon

tut

Sitat fra: Jarv!s på torsdag 24. januar 2019, klokken 10:23
Da har min side mistet endre design, og fått at jeg har "vervet" meg selv i bestillingen :)



Hvordan får du til å bruke dine egen kode på deg selv? Virker dette?

stefn92

Bor i Lillestrøm og har leveringpunkt i Drammen.. Make sense...  ::) ::)

robinbj

Sitat fra: tut på fredag 25. januar 2019, klokken 12:27
Sitat fra: Jarv!s på torsdag 24. januar 2019, klokken 10:23
Da har min side mistet endre design, og fått at jeg har "vervet" meg selv i bestillingen :)



Hvordan får du til å bruke dine egen kode på deg selv? Virker dette?

Jeg har også vervet meg selv uten å ha hatt Tesla før. Bestilte først bilen og fikk vervekode. Så sendte jeg mail til Tesla med vervekoden og reservasjonsnummer. Etter et par uker dukket det opp 1 vellykket verving på min side(meg selv). Dessverre må jeg ha 2 vervinger for miniTesla til jentungen, men får hvertfall 6 mnd hurtiglading.
2015 VW e-Golf, Hvit, Har alt untatt Lane assist, Ambient lys og innfellbare speil.

2017 Hyundai Ionic, Svart, Teknikk, Skinn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA