Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

"Endre Design" er borte

Startet av Elmaster, lørdag 12. januar 2019, klokken 17:14

« forrige - neste »

geirgp

Sitat fra: Elmaster på lørdag 12. januar 2019, klokken 17:52
Pleide å stå her men er borte....se screenshot.

Hos meg har endre-knappen vært borte mange uker, men kun på mobilen. Endre-knappen er der når jeg åpner siden på en pc, eller inne på mobilen når jeg velger "Side for datamaskiner". At noen har denne knappen på mobil og andre ikke henger helt sikkert sammen med skjermstørrelsen på mobilen.
Tesla Model 3 DUAL MOTOR 2019
Hyundai Ioniq 2018
Mercedes B250e 2017
Tesla Model S85 2014

jorgror

#31
Sitat fra: hawK på lørdag 12. januar 2019, klokken 19:57
Sitat fra: jorgror på lørdag 12. januar 2019, klokken 19:55
Sjekket selv, og jeg har heller ingen knapp for å endre design. Har fremdeles RN og ikke VIN nummer.

Har du blitt oppringt?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nei. Har ikke knappen verken i chrome på PC eller i safari på iPhone.


Edit: Har mulighet til å endre design på iPhone.

Sent from my iPhone using Tapatalk
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

Linka

Sitat fra: hawK på lørdag 12. januar 2019, klokken 20:05
Sitat fra: Vesel på lørdag 12. januar 2019, klokken 20:02
Dere må sjekke på laptop/desktop. Jeg har heller ikke "Endre design"-knapp på mobilen, men jeg har det på laptopen. Har alltid hatt det der. Om jeg har hatt det på mobilen noen gang vet jeg ikke.

Jeg får det på mobilen ved å bruke dropdown-pila i topp


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pilen som er en show/hide knapp




Sent from my iPhone using Tapatalk

Elmaster

Sitat fra: Line K på lørdag 12. januar 2019, klokken 23:22
Sitat fra: hawK på lørdag 12. januar 2019, klokken 20:05
Sitat fra: Vesel på lørdag 12. januar 2019, klokken 20:02
Dere må sjekke på laptop/desktop. Jeg har heller ikke "Endre design"-knapp på mobilen, men jeg har det på laptopen. Har alltid hatt det der. Om jeg har hatt det på mobilen noen gang vet jeg ikke.

Jeg får det på mobilen ved å bruke dropdown-pila i topp


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pilen som er en show/hide knapp




Sent from my iPhone using Tapatalk
ja. Alle har tilgang men de vet ikke at de må trykke der oppe.

Har ingen andre mistet tilgang? Må være noe glitch det. Noen postet oppover at det har vært sånn før også at folk mistet tilgang så fikk de det tilbake. Men skal oppdatere her så fort det skjer noe endring.

Elmaster

Er det fortsatt ingen andre som har mistet "endre design" muligheten?

Nickelilltroll

Nei, er nog bare en glitch. Varet mange av dem siste tiden.
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

GOS

Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Tin

Sitat fra: Elmaster på mandag 14. januar 2019, klokken 17:27
Er det fortsatt ingen andre som har mistet "endre design" muligheten?

Borte hos meg også. Forsvant dagen etter jeg pratet med de på tlf vedrørende levering.

Elmaster

Sitat fra: Nickelilltroll på mandag 14. januar 2019, klokken 17:37
Nei, er nog bare en glitch. Varet mange av dem siste tiden.
først så tenkte jeg også at det var en glitch. Men er egentlig ikke det. Det nærmer seg nå. Suger litt for meg siden jeg ville bytte farge men har kontakt Tesla og sendt forespørsel til salgs avdeling om de kan bytte farge. Kan hende at der påvirker leverings tida litt også. Suger skikkelig siden jeg var blant de første hvor design greie forsvant.

HermanGatevold

Jeg byttet farge fra rød til bblå idag. Stod fortsatt leveranse i mars. Så er samme for meg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Elmaster

Sitat fra: HermanGatevold på mandag 14. januar 2019, klokken 18:03
Jeg byttet farge fra rød til bblå idag. Stod fortsatt leveranse i mars. Så er samme for meg


Sent from my iPhone using Tapatalk
bra at du fikk gjort det tidsnok. Hvorfor bytter du fra rød til blå?

HermanGatevold

Litt redd for at den rød ble litt for skrikende. Synes den dype blåfargen er vanvittig flott og, så da ble det sånn til slutt


Sent from my iPhone using Tapatalk

RuneW

Sitat fra: HermanGatevold på mandag 14. januar 2019, klokken 18:03
Jeg byttet farge fra rød til bblå idag. Stod fortsatt leveranse i mars. Så er samme for meg

Med fare for å dumme meg ut - hvor på siden ser du egentlig leveringsestimat? Eneste måten jeg kan se det på er å faktisk gå inn på Endre design. Da står det estimert mars.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

HermanGatevold

Nettopp. Skulle gjerne sett estimatet litt tydeligere på siden. Foreløpig er vel editoren eneste stedet man kan se


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nicky777

Ble oppringt fra en hyggelig engelsktalende Teslarepresentant i dag. Jeg spurte om hva som ville skje med leveringstid og pris om man endret konfigurasjonen nå. Han sa at leveringstiden maks ville bli forsinket med et par uker som følge av dette. Om det ville medføre ekstra kostnader ville man kunne lese av direkte i konfiguratoren.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA