Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

"Endre Design" er borte

Startet av Elmaster, lørdag 12. januar 2019, klokken 17:14

« forrige - neste »

hawK

Sitat fra: Elmaster på lørdag 12. januar 2019, klokken 18:27
Sitat fra: hawK på lørdag 12. januar 2019, klokken 18:23
Ganske interessant at du har mistet den, ikke hørt om noen andre som har det.
Har du fått tildelt VIN?


Sent from my iPhone using Tapatalk
ja. Skjønner ikke det selv.
Nei. VIN raden på "depositumfaktura" står fortsatt tomt. Er det noen andre steder jeg kan se for VIN? Jeg har ikke funnet det ihvertfall.

Ref. en person i gruppa på fb så blir reservasjonsnummeret ditt ved siden av bilen erstattet med VIN.. men ser nå på screenshot at det ikke har skjedd hos deg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

GOS

VIN nummeret ditt vil komme der som RN nummeret ditt står.

Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

GOS

Sitat fra: Tom på lørdag 12. januar 2019, klokken 18:29
Prøv denne
https://3.tesla.com/no_NO/model3/design/RNxxxxxxx?&redirect=no#paint

husk din RN
Se om du får oppdarer design på siste side..

Vet ikke helt hva det er du har der, men om jeg gjør det på min så får jeg ingen mulighet til å endre noe.

Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Tom

Det er siden for å endre farge på bilen...


Elmaster


Elmaster


Elmaster

Sitat fra: hawK på lørdag 12. januar 2019, klokken 18:30
Sitat fra: Elmaster på lørdag 12. januar 2019, klokken 18:27
Sitat fra: hawK på lørdag 12. januar 2019, klokken 18:23
Ganske interessant at du har mistet den, ikke hørt om noen andre som har det.
Har du fått tildelt VIN?


Sent from my iPhone using Tapatalk
ja. Skjønner ikke det selv.
Nei. VIN raden på "depositumfaktura" står fortsatt tomt. Er det noen andre steder jeg kan se for VIN? Jeg har ikke funnet det ihvertfall.

Ref. en person i gruppa på fb så blir reservasjonsnummeret ditt ved siden av bilen erstattet med VIN.. men ser nå på screenshot at det ikke har skjedd hos deg.


Sent from my iPhone using Tapatalk
ja står fortsatt RN nummeret der. Sier ifra om det skjer noe endring der. Men noen har kommentert her at det har vært en bygg tidligere som gjør at den forsvinner og kommer tilbake...får se hva som skjer.

jorgror

Sjekket selv, og jeg har heller ingen knapp for å endre design. Har fremdeles RN og ikke VIN nummer.
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

hawK

Sitat fra: jorgror på lørdag 12. januar 2019, klokken 19:55
Sjekket selv, og jeg har heller ingen knapp for å endre design. Har fremdeles RN og ikke VIN nummer.

Har du blitt oppringt?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vesel

Dere må sjekke på laptop/desktop. Jeg har heller ikke "Endre design"-knapp på mobilen, men jeg har det på laptopen. Har alltid hatt det der. Om jeg har hatt det på mobilen noen gang vet jeg ikke.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

Elmaster

Sitat fra: Vesel på lørdag 12. januar 2019, klokken 20:02
Dere må sjekke på laptop/desktop. Jeg har heller ikke "Endre design"-knapp på mobilen, men jeg har det på laptopen. Har alltid hatt det der. Om jeg har hatt det på mobilen noen gang vet jeg ikke.
sjekket på data også. Ingen valg der heller. Og jeg har alltid hatt det på mobilen.

hawK

Sitat fra: Vesel på lørdag 12. januar 2019, klokken 20:02
Dere må sjekke på laptop/desktop. Jeg har heller ikke "Endre design"-knapp på mobilen, men jeg har det på laptopen. Har alltid hatt det der. Om jeg har hatt det på mobilen noen gang vet jeg ikke.

Jeg får det på mobilen ved å bruke dropdown-pila i topp


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vesel

Sitat fra: Elmaster på lørdag 12. januar 2019, klokken 20:04
Sitat fra: Vesel på lørdag 12. januar 2019, klokken 20:02
Dere må sjekke på laptop/desktop. Jeg har heller ikke "Endre design"-knapp på mobilen, men jeg har det på laptopen. Har alltid hatt det der. Om jeg har hatt det på mobilen noen gang vet jeg ikke.
sjekket på data også. Ingen valg der heller. Og jeg har alltid hatt det på mobilen.
Godt tegn. Tolker det som at bilen din kan være på vei til Panamakanalen nå.  ;) 
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

Vesel

Sitat fra: hawK på lørdag 12. januar 2019, klokken 20:05
Sitat fra: Vesel på lørdag 12. januar 2019, klokken 20:02
Dere må sjekke på laptop/desktop. Jeg har heller ikke "Endre design"-knapp på mobilen, men jeg har det på laptopen. Har alltid hatt det der. Om jeg har hatt det på mobilen noen gang vet jeg ikke.

Jeg får det på mobilen ved å bruke dropdown-pila i topp


Sent from my iPhone using Tapatalk
Aha, der er den, ja.  :)
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA