Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: e-Niro på Finn.no  (Lest 32407 ganger)

Øyvind.h

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: e-Niro på Finn.no
« Svar #360 på: ſøndag 22. Mars 2020, klokken 01:03 »
Om bilen kunne startet forvarming med trykk på nøkkelen ville det gått greit uten app. Flere biler har det i tillegg til app.
Men bil helt uten fjernstart av varme er et stort tap av komfort etter mitt syn. Jeg bruker ikke forvarming kun for smelting av is/snø, men for å sette meg inn i en god og varm bil.
Tror jeg må tilbake til 2007 sist jeg hadde bil uten forvarming med app eller nøkkel.

Hadde jeg hatt oppvarmet garasje både hjemme og på fjellet ville forvarmingsbehovet vært lite. Men det har jeg dessverre ikke. Ingen garasje hjemme og kun kald garasje på fjellet.

På sommeren uten mulighet for appstyrt kjøling av kupé kommer ventilerte seter til sin rett :)
Tesla Model X 90D
Mercedes EQC bestilt
Model Y Performance bestilt
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Leif Nilsen

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #361 på: Tirsdag 24. Mars 2020, klokken 15:01 »

femail

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #362 på: Onsdag 25. Mars 2020, klokken 11:17 »
Første Faceliften på Finn! Under 400k gitt:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=173170508

Solgt
[/quote
Tysk importbil??Ser ut som grundt bagasjerom og delskinn ?Kanskje derfor den prisen?