Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny versjon av Nissan EV for iPhone

Startet av saksland, onsdag 19. desember 2018, klokken 10:07

« forrige - neste »

meitran

Sitat fra: Joltus på mandag 21. januar 2019, klokken 10:07
Youplus.nissan.no

Hvis ting ikke virker her er det server nede.
Tregt til tider der og, men denne siden er helt uavhengig av den dårlige appen

Hvor innpå der er det du får styrt?

Joltus


hawK


Joggamann


meitran

Flere som får opp denne? Utelukkende et problem om morgenen, så er helt sikkert et kapasitetsproblem på serverene.

ThomasEL

Ja, akkurat samme som deg.

Og som vanlig: Nå litt ut på formiddagen virker alt igjen. Fordi ikke alle prøver samtidig.... Et kapasitetsproblem som Nissan har hatt så lang tid på å løse at jeg hadde vært dritflau om jeg jobbet i organisasjonen.....
Audi e-tron 55 AS (2022)
Skoda Citigo (2021)

Audi e-tron 50 (solgt)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

meitran

Sitat fra: ThomasEL på onsdag 23. januar 2019, klokken 11:32
Ja, akkurat samme som deg.

Og som vanlig: Nå litt ut på formiddagen virker alt igjen. Fordi ikke alle prøver samtidig.... Et kapasitetsproblem som Nissan har hatt så lang tid på å løse at jeg hadde vært dritflau om jeg jobbet i organisasjonen.....

Lurer på om jeg skal ta kontakt med forbrukerrådet. Må vel være noe regler i situasjoner som dette?

Joltus

Og hvor fordømt vanskelig skal det være???

Det er snakk om en liten dobling så er problemet mest sannsynlig løst.

meitran

Sitat fra: Joltus på onsdag 23. januar 2019, klokken 15:25
Og hvor fordømt vanskelig skal det være???

Det er snakk om en liten dobling så er problemet mest sannsynlig løst.

At de driter i kundene er vel det enkleste svaret. Skryte av at de selger tusenvis av biler gjør de, men utbygging av kapasiteten for å møte de nye kundener er det dårlig med. Billigere at man lar det humpe å gå til været blir mildere. Folk glemmer raskt når våren kommer....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA