Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Båt transport fra USA til Europa/Norge med TM3'er.

Startet av Torair, fredag 11. januar 2019, klokken 17:23

« forrige - neste »

alibaba

Jeg har VIN i kildekode ja. Snakket med delivery igår, og hun kunne sen min VIN. Ho las den opp til meg, og den stemmer med VIN i kildekode. Ble så søsen at jeg glemte å spørre om hun kunne se hvor bilen var nå... :)

Men hun sa at den kommer til Ålesund neste uke, og utlevering ca 12. Juni alt etter som hvor forrt de fikk den klargjort og registrert.
TM3P

bno

#1006
Ser at Tenerife car er på vei til Stavanger ETA 5.6. 12:00. Satser på at vi da får vår med den.

Snowjoggs

Sitat fra: bno på tirsdag 04. juni 2019, klokken 12:58
Ser at Tenerife car er på vei til Stavanger ETA 5.6. 10:00. Satser på at vi da får vår med den.

Krysser fingrene på den jeg også, noen som vet om drt er web kamera i risavika man kan følge med på? Evt noen som er i nærheten som kan ta noen spyfotos

bno

#1008
Her er link til vessel:

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:164999/mmsi:255805766/vessel:TENERIFE%20CAR

Det er web risavika ja, men ser ut som der er i ustand. Jeg skal ta meg en tur ut der imorgen tenkerjeg. Legger ut noen bilder her da.

Jornvm

Sitat fra: alibaba på tirsdag 04. juni 2019, klokken 12:12
Jeg har VIN i kildekode ja. Snakket med delivery igår, og hun kunne sen min VIN. Ho las den opp til meg, og den stemmer med VIN i kildekode. Ble så søsen at jeg glemte å spørre om hun kunne se hvor bilen var nå... :)

Men hun sa at den kommer til Ålesund neste uke, og utlevering ca 12. Juni alt etter som hvor forrt de fikk den klargjort og registrert.

Jeg fikk nettopp tekstmelding om å forvente utlevering mellom 14/6 og 22/6. "Forbered deg til betaling, fakturaen din er straks klar"

patron

Sitat fra: Jornvm på tirsdag 04. juni 2019, klokken 13:53
Sitat fra: alibaba på tirsdag 04. juni 2019, klokken 12:12
Jeg har VIN i kildekode ja. Snakket med delivery igår, og hun kunne sen min VIN. Ho las den opp til meg, og den stemmer med VIN i kildekode. Ble så søsen at jeg glemte å spørre om hun kunne se hvor bilen var nå... :)

Men hun sa at den kommer til Ålesund neste uke, og utlevering ca 12. Juni alt etter som hvor forrt de fikk den klargjort og registrert.

Jeg fikk nettopp tekstmelding om å forvente utlevering mellom 14/6 og 22/6. "Forbered deg til betaling, fakturaen din er straks klar"

FIkk akkurat samme melding. Levering i Tromsø

bno

Fikk samme melding utlevering Sandnes. Etter 3,5 år venting så håper jeg nå at det blir en bra overlevering av en optimal bil.

patron

Sitat fra: bno på tirsdag 04. juni 2019, klokken 14:08
Fikk samme melding utlevering Sandnes. Etter 3,5 år venting så håper jeg nå at det blir en bra overlevering av en optimal bil.

Yes, og akkurat som deg blir det merkedag for meg og. Siste VW! Gleder meg som en unge...

alibaba

TM3P

Vikan88


bjheggset

Sitat fra: Vikan88 på tirsdag 04. juni 2019, klokken 14:40
melding her å, utlevering i Trondheim :)

Ventet siden 18 april med utlevering i Trondheim, håper jeg og får melding snart  :o LR AWD

Kiuhek

Så godt å høre dere får meldinger! Jeg avventer enda, men jeg bestilte bilen (LR AWD) den 28.Mai

Snowjoggs

Nada melding enda, og jeg bestilte 19 april (LR AWD m/HF)

Blir gal av å vente  :-[ paranoid på at de har glemt meg ut  :'(

Snowjoggs

Sitat fra: Snowjoggs på tirsdag 04. juni 2019, klokken 15:10
Nada melding enda, og jeg bestilte 19 april (LR AWD m/HF)

Blir gal av å vente  :-[ paranoid på at de har glemt meg ut  :'(

Hjelper tydeligvis å klage i denne tråden, nå fikk jeg også sms! Henteklar 14 juni, juuhu!

patron

Sitat fra: Snowjoggs på tirsdag 04. juni 2019, klokken 15:19
Sitat fra: Snowjoggs på tirsdag 04. juni 2019, klokken 15:10
Nada melding enda, og jeg bestilte 19 april (LR AWD m/HF)

Blir gal av å vente  :-[ paranoid på at de har glemt meg ut  :'(

Hjelper tydeligvis å klage i denne tråden, nå fikk jeg også sms! Henteklar 14 juni, juuhu!
Herlig! 10 dager på å gjøre deg klar til termin :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA