Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Båt transport fra USA til Europa/Norge med TM3'er.

Startet av Torair, fredag 11. januar 2019, klokken 17:23

« forrige - neste »

Elgolferen

Sitat fra: Mangooz på mandag 03. juni 2019, klokken 22:02
Sitat fra: magenuss på mandag 03. juni 2019, klokken 22:00
Med båt. Men jeg vet ikke hvilken som kom. Fikk beskjed at den landet med båt i dag kl 10.
Så sa luringen i tlf at jeg måtte vente til den 15. juni før jeg fikk den.
Bilen min har vært i Bergen 1 uke allerede og jeg har fått utlevering den 11.06
Tror de piner oss med vilje
Har allerede vært og sett over den to ganger for å sjekke hva jeg må være obs på under overlevering.

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk

Hvor står disse? Ute/inne? Kokstad eller Minde?

Mangooz

Sitat fra: Elgolferen på mandag 03. juni 2019, klokken 22:39
Sitat fra: Mangooz på mandag 03. juni 2019, klokken 22:02
Sitat fra: magenuss på mandag 03. juni 2019, klokken 22:00
Med båt. Men jeg vet ikke hvilken som kom. Fikk beskjed at den landet med båt i dag kl 10.
Så sa luringen i tlf at jeg måtte vente til den 15. juni før jeg fikk den.
Bilen min har vært i Bergen 1 uke allerede og jeg har fått utlevering den 11.06
Tror de piner oss med vilje
Har allerede vært og sett over den to ganger for å sjekke hva jeg må være obs på under overlevering.

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk

Hvor står disse? Ute/inne? Kokstad eller Minde?
Min står på Kokstad, men vet det står noen på Minde også. Ute begge steder.

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk

magenuss

Sitat fra: Killingen på mandag 03. juni 2019, klokken 22:09
Sitat fra: magenuss på mandag 03. juni 2019, klokken 21:55
I dag kl 10 kom det haugevis av Model 3'er til Drammen.
Endelig begynner det å skje noe. Ventet siden 14. mai  :laugh: (som egentlig er ganske lite men er ulidelig lenge).

Hvor har du den infoen fra? I følge Marine Traffic har det ikke vært noe bilbåt/rorobåt i Drammen siden forrige uke da RCC Prestige var innom (tror det var den båten 30 mai).

Det var det Tesla sa til meg. hvis du går på Drammen havn sin nettside og ser på webkamera så ser du at det er veldig mange Teslaer der.
Eks: 97 RS125; 98 CB600F; 92 MX5; 07 A4 Cab S-line 1.8T; 02 R1150RT; 12 Leaf
Nå: 19 Tesla Model 3 LR AWD+, blå/hvit <3, hengerfeste, HW 3.0, Acceleration boost 504,3 hk / 564 Nm.

Killingen

Sitat fra: magenuss på mandag 03. juni 2019, klokken 23:08
Sitat fra: Killingen på mandag 03. juni 2019, klokken 22:09
Sitat fra: magenuss på mandag 03. juni 2019, klokken 21:55
I dag kl 10 kom det haugevis av Model 3'er til Drammen.
Endelig begynner det å skje noe. Ventet siden 14. mai  :laugh: (som egentlig er ganske lite men er ulidelig lenge).

Hvor har du den infoen fra? I følge Marine Traffic har det ikke vært noe bilbåt/rorobåt i Drammen siden forrige uke da RCC Prestige var innom (tror det var den båten 30 mai).

Det var det Tesla sa til meg. hvis du går på Drammen havn sin nettside og ser på webkamera så ser du at det er veldig mange Teslaer der.

De har stått der siden 30 mai. Tesla Delivery farer med ville påstander igjen skjønner jeg.


123kris

Og enda fler kommer med Grand Dahlia som er i Zeebrugge 12/6, og jaggu kommer det ikke en drøss biler til med Grand Mark som er i Zeebrugge 21/6  :) I juni skal det jobbes for delivery skjønner jeg..
2024 - Enyaq 85x i bestilling
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

patron

Når tror dere vi vil få lass på lass med biler på norske kaier fra zeebrugge??

Gaardvik Kim

Sitat fra: patron på tirsdag 04. juni 2019, klokken 08:51
Når tror dere vi vil få lass på lass med biler på norske kaier fra zeebrugge??
Bilene er vel på vei til kunder, så det vil jeg tro.
Aksjekursen er vel avhenglig av Q2/FHY tallene for å holde seg flytende, så det er nok alle kluter til for å få levert maksimalt før slutten av juni

N0ya

2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

alibaba

Sitat fra: N0ya på tirsdag 04. juni 2019, klokken 09:06
Synd de ikke klarer å levere performance da.

Jeg fikk beskjed muntlig igår at jeg kan forvente å få min P utlevert den 12.Juni i Ålesund. Ingen FI eller synlig VIN på siden min da.. Så vi får se om det stemmer eller ikke. Bestillte 12.April.
TM3P

N0ya

Fikk oppfølgingstelefon fra delivery nå hvor de var veldig sikre på juni-levering av Performance. Jeg mangler oppdatert FI og VIN og er derfor veldig nervøs. Det var mange som ventet på hvit/sort P tydeligvis. «To båtlaster med P stod i Zeebrugge pga noe feilmontering. Hun nevnte spoiler, men det kan jo ikke være tilfellet. De har jo levert P uten spoiler frem til nå...Usikker på hvor mange biler dette egentlig omfatter, men det ser ut til st det skal leveres mye biler i juni generelt.
2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

Vroom

Hvilke telefonnummer er det dere bruker når dere ringer dem? Virker som at alle nummerene kommer til samme automat. Stemmer det, eller er det noen forskjell?

kirky

Hvor ofte går det biler/båter fra Zebrugge til Norge og hvor mange tar de?
2019 Long Range S, HW3, CCS.

teslamsp


Jornvm

Sitat fra: alibaba på tirsdag 04. juni 2019, klokken 11:04
Sitat fra: N0ya på tirsdag 04. juni 2019, klokken 09:06
Synd de ikke klarer å levere performance da.

Jeg fikk beskjed muntlig igår at jeg kan forvente å få min P utlevert den 12.Juni i Ålesund. Ingen FI eller synlig VIN på siden min da.. Så vi får se om det stemmer eller ikke. Bestillte 12.April.

Har du fått VIN i kildekoden og vet du om bilen kom på forrige båt? Jeg har heller ikke FI eller synlig VIN, men bilen er i Belgia og de sier jeg kan forvente levering i Ålesund innen Juni er slutt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA