Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Båt transport fra USA til Europa/Norge med TM3'er.

Startet av Torair, fredag 11. januar 2019, klokken 17:23

« forrige - neste »


Julebukken


N0ya

2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

Olemann


Morsomt, over 76.000 visninger av en tråd om transport av biler over havet...med 1 minutt på hver visning er dette nokså nøyaktig et årsverk...kunne jo bygd hytta ferdig med de ressursene.

Men, det er ikke alt som er like lett å skjønne, som han som forklarte hvorfor han trengte en Performance model fordi han sparte 1 sekund fra 0-100 km/t på vei til jobben hver dag og derfor kunne stå opp 1 sekund senere. ;D

God 17. mail til alle! (jammen stakk jeg innom her selv også på denne dagen)

Snowjoggs

Og ikke ringere enn ditt 1337 innlegg! Ha en flott 17 mai hilsen en som også har sjekket innom her endel ganger idag  :laugh:

Sitat fra: Olemann på fredag 17. mai 2019, klokken 15:23

Morsomt, over 76.000 visninger av en tråd om transport av biler over havet...med 1 minutt på hver visning er dette nokså nøyaktig :+1: et årsverk...kunne jo bygd hytta ferdig med de ressursene.

Men, det er ikke alt som er like lett å skjønne, som han som forklarte hvorfor han trengte en Performance model fordi han sparte 1 sekund fra 0-100 km/t på vei til jobben hver dag og derfor kunne stå opp 1 sekund senere. ;D

God 17. mail til alle! (jammen stakk jeg innom her selv også på denne dagen)

Olemann

Korrekt!  Er snart på min 7. batteribil nå og hengt med her på Forum endel år.
Men, nå er det 17. mai som gjelder!

Sitat fra: Snowjoggs på fredag 17. mai 2019, klokken 15:38
Og ikke ringere enn ditt 1337 innlegg! Ha en flott 17 mai hilsen en som også har sjekket innom her endel ganger idag  :laugh:

Sitat fra: Olemann på fredag 17. mai 2019, klokken 15:23

Morsomt, over 76.000 visninger av en tråd om transport av biler over havet...med 1 minutt på hver visning er dette nokså nøyaktig :+1: et årsverk...kunne jo bygd hytta ferdig med de ressursene.

Men, det er ikke alt som er like lett å skjønne, som han som forklarte hvorfor han trengte en Performance model fordi han sparte 1 sekund fra 0-100 km/t på vei til jobben hver dag og derfor kunne stå opp 1 sekund senere. ;D

God 17. mail til alle! (jammen stakk jeg innom her selv også på denne dagen)

Snowjoggs

Stjal dette bildet fra Tesla Model 3 Norge FB gruppen, Risavika havn stavanger! Den hvite tm3'en øverst til høyere må jo bare være min  :P
Du kan ikke vise dette vedlegget.

SjefsElgen

Og nå er vel den båten i Bergen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Roy_Bergen

Sitat fra: SjefsElgen på fredag 17. mai 2019, klokken 22:21
Og nå er vel den båten i Bergen?

Håper det!  Jeg venter på TM3 som skal utleveres på Minde.  Fikk Final Invoice  inn på Tesla-kontoen 15. mai med VIN-nr.    Hadde vært lekkert med bil før sommerferien!   

Bjoris


bjornskj

Sitat fra: Bjoris på fredag 17. mai 2019, klokken 22:44
Skal disse bilen være med hengerfeste!?
Usikkert tydeligvis. Jeg ble tidligere i uken tildelt en bil som står i Zeebrugge og den har ikke mulighet for hengerfeste. Så enten er det en blanding eller så er det ikke ankommet noen som har mulighet for hengerfeste enda, kanskje de er på en av de båtene som er underveis?

SjefsElgen

Og nå er Autoprestige på vei til Ålesund


Sent from my iPhone using Tapatalk

Julebukken

Ser ut som City of St Petersburg kommer til Drammen på mandag. I hvert fall hvis jeg tolker Drammen havn sine nettsider rett. Den har vært i Belgia.

SjefsElgen


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA