Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Farger på ambient belysning dører

Startet av oggy007, fredag 11. januar 2019, klokken 11:43

« forrige - neste »

oggy007

Jeg har veldig lyst til og få farget ambient belysningen i dørene på bilen. Jeg vet jo at fotbrønn, frunk å trunk er enkelt og skifte ut i farger. Men er det noen som har en grei måte å få farger i dørene? Tenker da ikke lys under dørene, men under armlene, hvor det er ei hvit «kjedelig» stripe.
Denne kunne Tesla med fordel gjort «multicolored» spør du meg :P

Er det noen som har prøvd med noe slags gjennomsiktig farga tape (https://www.amazon.com/dp/B01N4TL6WC/?coliid=I238O0IF6OLA7I&colid=LV6KFLUJFWRQ&psc=0&ref_=lv_ov_lig_dp_it&tag=tmc064-20), eller noe annet smart for å få farger på lysene???
Tesla Model S75D Des 2018 Deep blue Premium+FSD
Vest-Agder
Mandal

Hodetelefoner

De eldre rgb listene ifra ikea passet bedre inn en hva tesla har satt originalt. Vil tro de egentlig skulle bruke noe std Kina lister. Men sparte noen cent pp dagens løsning.

Muffinman

Får vel masse lister med fjernkontroll for bytte av farger både på Clas og Biltema. Vil man ha discolys har de mulighet for det også.

Selv kunne jeg tenkt meg å legge lys inn i dørene på 85D`en som tenner når bilen settes i park (så kan jeg beholde de påtrengende lysene i taket avslått). Under kjøring vil jeg ha minst muylig lys i blen uansett, og ambient er slått av ved kjøring på vår P85.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA