Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Simkort slutter å fungere etter 5år?

Startet av oyvindLeaf, torsdag 10. januar 2019, klokken 09:30

« forrige - neste »

oyvindLeaf

Hei

I 2019 har jeg hatt min Nissan Leaf Tekna i over 5 år.

Jeg har nå lagt merke til at Nissan Connect EV/Carwings har sluttet å fungere. Vil anta at dette er pga bilens alder og at simkortet nå har løpt ut.

Noen som har noe erfaring med dette? Dersom det er SIM kortet som er problemet vil Nissan Connect EV/Carwings fungere igjen med et annet SIM kort?

På forhånd takk!

Olofm

Jeg har hatt min Leaf i nå 7 år. Bruker fortsatt Carwings. Aldri gjort noe med simkort.
Sort Nissan Leaf, hentet 22/2-2012 fra BNH på Ski. Solgt 2019
Tesla Model 3, hentet Lillestrøm 2019.

Electrix

Jeg har hatt min i 6,5 år nå, aldri gjort noe med sim-kort eller abonnement, men tjenesten har falt ut i perioder. Akkurat nå fungerer det fint å starte forvarming, men jeg får ikke oppdatert status i appen.
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

s.sjoelli

Min er 2013 modell og carwings fungerer fortsatt. I perioder har Nissan Connect EV vært nede - har fungert noen ganger å velge Land: Japan i innloggingen (av en eller annen merkelig grunn). Får ikke opp batteristatus etc i appen nå men får startet forvarming etc.

Jossemosse

Akkurat kjøpt meg en Leaf 2011-mod. Jeg ringte bare til Nissan og fikk det åpnet :)
Leaf 2011, 120.000 km, kjøpt desember 2018
Leaf 2018, 110.000 km, kjøpt januar 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA