Skrevet av Emne: Leaf E+ eller TM3?  (Lest 3399 ganger)

Øyst1

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Leaf E+ eller TM3?
« Svar #75 på: Fredag 11. Januar 2019, klokken 21:12 »
Bilen min er ikke tilkoblet strøm nå, så tiden jeg oppga var uten tilkoblet strøm .

Jeg får også opp batteristatus på bilen. Men ja, vet at appen er litt ustabil, så jeg bruker oftere My Leaf appen heller.
Peugeot 208 e - reservert
Nissan Leaf Nordic 30 kWH, bronze med chrome pakke. Levert april 2016.
2016 Citröen C4 Grand Picasso Exclusive. - solgt.

Joltus

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #76 på: Fredag 11. Januar 2019, klokken 21:34 »
Med og uten tilkoblet strøm har da ikke noe å si. Eneste det har å bety er hvor lenge den kan stå og varme.

Filmsnutt som ble etterlyst:
https://www.dropbox.com/s/kfliqynw85y1nlg/ScreenRecord_2019-01-11-21-35-31.mp4?dl=0
« Siste redigering: Fredag 11. Januar 2019, klokken 21:37 av Joltus »

meitran

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #77 på: Fredag 11. Januar 2019, klokken 22:10 »
Jeg har ikke tolket det som at noen mener det heller, hvert fall ikke det jeg mente. 30 sek innafor det..
Men appen er såpass dårlig at jeg nesten føler jeg har flaks når det fungerer da.

Men jeg vet at det er flere som har store utfordringer med appen.
Etter siste versjon får jeg f.eks ikke ladestatus (men får push når fulladet da).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Prøv å logge ut av appen og logg inn igjen uten at du lagrer passordet. Fjern også valget med at du skal holde deg innlogget. Fungerte for meg.

hawK

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #78 på: Fredag 11. Januar 2019, klokken 22:25 »
Jeg har ikke tolket det som at noen mener det heller, hvert fall ikke det jeg mente. 30 sek innafor det..
Men appen er såpass dårlig at jeg nesten føler jeg har flaks når det fungerer da.

Etter siste versjon får jeg f.eks ikke ladestatus (men får push når fulladet da).

Prøv å logge ut av appen og logg inn igjen uten at du lagrer passordet. Fjern også valget med at du skal holde deg innlogget. Fungerte for meg.

Haha, dette fungerte faktisk, takk!!

Logget meg ut, fjernet innlogging og husk passord, lukket og åpnet appen - da logget den automatisk inn med oppdatert status.
Makes sense.

hemi

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #79 på: Fredag 11. Januar 2019, klokken 22:34 »
Med og uten tilkoblet strøm har da ikke noe å si. Eneste det har å bety er hvor lenge den kan stå og varme.

https://www.dropbox.com/s/kfliqynw85y1nlg/ScreenRecord_2019-01-11-21-35-31.mp4?dl=0

Ser ikke ut som nissan sin app.  Er jo den vi diskuterte, å bruke kall direkte, har fungert vesentlig oftere, dog ikke alltid.

meitran

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #80 på: Fredag 11. Januar 2019, klokken 23:34 »

Haha, dette fungerte faktisk, takk!!

Logget meg ut, fjernet innlogging og husk passord, lukket og åpnet appen - da logget den automatisk inn med oppdatert status.
Makes sense.

Så bra det fungerte. I ettertid kan du også lagre passordet igjen 😊

Joltus

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #81 på: Lørdag 12. Januar 2019, klokken 00:27 »

Ser ikke ut som nissan sin app.  Er jo den vi diskuterte, å bruke kall direkte, har fungert vesentlig oftere, dog ikke alltid.
Ja eg skreiv ikke noe om app?

Løve

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #82 på: ſøndag 13. Januar 2019, klokken 12:14 »
Med mindre jeg får en pris på Max 330k for den nye, og en skikkelig bra innbyttepris på min gamle, så venter jeg på VW sitt 2020 slipp.