Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Oppfordring: Melde ut av FB-gruppa!

Startet av snd, onsdag 09. januar 2019, klokken 00:02

« forrige - neste »

snd

Jeg enig med Teslabjørn i dette. Det er generelt Nord-Korea stemning og en admin med dobbeltmoral.

https://www.facebook.com/groups/model3/permalink/2935699386455437/
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Charged

Jeg lagde et innlegg hvor jeg spurte om referral til noen som ikke hadde fått brukt sin enda, det innlegget ble ikke godkjent.

Handyman

RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

najtrox

Støtter denne  :+1: Gagner ingen å være med i en så sterkt moderert gruppe, der admin velger hva som er greit og ikke. Satser på at det kommer frem en annen gruppe etterhvert :)

Langangen

#4
Jeg har både FB gruppe og en nettside som jeg satte opp for 3-4 mnd siden, men har ikke reklamert noe for den. Kan det være noe? I tillfelle så må jeg ha litt hjelp av "proffer" på fb. Her er de:

https://www.model3norway.com/

Edit: Litt info om nettsiden: På nettsiden kan man redigere sin egen profil og der kan man for.eks. legge inn sin refferal kode. Man kan velge om profilen skal være offentlig, bare venner eller privat. Alle gruppene på nettsiden er nå satt som åpen, disse kan jeg sette som kun for medlemmer eller privat. Medlemmer på nettsiden kan også starte sin egen gruppe, for eks. vi som skal til utlandet. Denne nettsiden kan da være et supplemang til dem som ikke har eller vil bruke FB. Mange muligheter altså.

Edit: Fjernet fb gruppen min da teslanytt allerede har en side som brukes og har medlemmer: https://www.facebook.com/groups/375815736525028/
Model 3 2021 Sr+
Model 3 2019 med FSD

Min Model 3 nettside: https://www.model3norway.com

Teslanytt


Strøm Tycoon

Jeg har som nyttårsforsett å trappe ned, og til slutt kutte ut facebook helt, og anbefaler selvsagt alle å gjøre det samme.

sinhal

Meldt meg ut grunnet Nordkorea stemning som blir nevnt tidligere her!

hELgenen

Og jeg har aldri vært på facebook...og kommer aldri til å være der heller...
Mye bedre med dedikerte sider vedr. Tesla og åpne forum som dette.......

sinhal

Ser førøvrig han som er "diktator" i den Model 3 gruppen også har en gruppe som heter: Tesla Model 3 - Produkter, priser og tilbud

Prøver han å tjene seg rik på dette eller? :):):)

Autowinder

Sitat fra: hELgenen på onsdag 09. januar 2019, klokken 07:14
Og jeg har aldri vært på facebook...og kommer aldri til å være der heller...
Mye bedre med dedikerte sider vedr. Tesla og åpne forum som dette.......

Samme her, og støtter den
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Øyvind.h

Sitat fra: sinhal på onsdag 09. januar 2019, klokken 07:21
Ser førøvrig han som er "diktator" i den Model 3 gruppen også har en gruppe som heter: Tesla Model 3 - Produkter, priser og tilbud

Prøver han å tjene seg rik på dette eller? :):):)
En annen kar spammet alle Tesla-gruppene med reklame for "Tesla tips og triks" siden sin. Holdt på ganske lenge, men mulig han ble kastet ut tilslutt.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Strøm Tycoon

Sitat fra: hELgenen på onsdag 09. januar 2019, klokken 07:14
Og jeg har aldri vært på facebook...og kommer aldri til å være der heller...
Mye bedre med dedikerte sider vedr. Tesla og åpne forum som dette.......

Korrekt!

FB er dessuten ganske så ubrukelig til å spre nyttig og søkbar informasjon, men er godt egnet til flyktig tull og tøys.

Amatøren

Man kan ha like saklig informasjon på Facebook som på nett fora og man kan ha like usaklige innlegg på nettfora som på Facebook.

All bunner i medlemmenes holdninger!

Derimot så er Facebook mer en "nyhets strøm" mens nettfora er mer organisert "arkiv".

Derfor er fora bedre egnet til samling at informasjon som folk ønsker å søke i for å finne historikk og følge videre utvikling.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Muffinman


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA