Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla Model 3 Performance Norway

Startet av GRS, onsdag 30. januar 2019, klokken 17:57

« forrige - neste »

GRS

I endel av FB-gruppene kommer de samme spørsmål igjen, igjen og igjen. Funker ikke google og søkefunksjoner lenger?

Er også lei folk som insisterer på å bruke navnet til en kjent og kjær BMW-modell. Det er en konkurrent, IKKE en Tesla.

Så om du leser dette, og synes det er OK, søk opp FB-siden;
Tesla Model 3 Performance Norway (eller klikk på linken under) og bli med. Den er laget for Model 3 P entusiaster, som er interessert i aktiv kjøring og modding/forbedring av bilen. Ikke for kranglefanter i trassalderen. ;)

"Denne gruppen er laget for BILENTUSIASTER som eier eller går med planer om å kjøpe Model 3 Performance. KUN Performance.

Spørsmål om boltdiameter, om TMS hjul passer på Model 3, takstativ, hengerfeste, hvorfor man skal kjøpe P (da har man IKKE noe her å gjøre) eller andre ting som et enkelt google-søk finner svar på, vil bli slettet.

Diskusjoner om modding, bremser, senk, hjul/dekk og andre oppgraderinger er velkommen. Håper også det dukker opp bilder/rapporter fra banekjøring i Norge også iløpet av sommeren. :-)

Bruk av annen modellbetegnelse enn TM3 eller Model 3 vil føre til utkastelse etter en advarsel, eller hvis innlegg ikke rettes.

Kranglefanter og troll sendes ut veldig raskt. ;-)"
TM3P sort/sort


stefse

Tesla Model3 LR AWD 2019
VW eGolf - solgt

GRS

De som vil være med skjønner det, andre trenger ikke bry seg. :) ;)
TM3P sort/sort

TRM

Hvorfor ikke bare lage en tråd her? Feks den du allerede har laget?

Facebook er totalt meningsløs når det kommer til struktur på innlegg og informasjon.
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

GRS

Sitat fra: TRM på onsdag 30. januar 2019, klokken 19:05
Hvorfor ikke bare lage en tråd her? Feks den du allerede har laget?

Facebook er totalt meningsløs når det kommer til struktur på innlegg og informasjon.

Er forsåvidt enig i det...men FB funker bra på sin måte også. Gruppen blir forhåpentligvis litt mer strukturert enn mange av de andre. Rett og slett fordi det blir lite/mindre medlemmer med et mye smalere interesseområde. Ikke alle de "vanlige" spørsmålene som dukker opp igjen HELE tiden.
TM3P sort/sort

Strøm Tycoon

Venter på Performance, men fb er ikke aktuelt. Beklager.

bno

Sitat fra: model3citizen på onsdag 30. januar 2019, klokken 19:21
Venter på Performance, men fb er ikke aktuelt. Beklager.
Venter på LR AWD, men er enig i at FB er ustrukturert. En politisert eierstruktur og udemokratisk. Styr unna.

daggad

Av beskrivelsen ser jeg at jeg ville bli kastet ut av den M3 gruppen etter 6 minutter.. :D
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

olavxxx

Sitat fra: daggad på onsdag 30. januar 2019, klokken 22:38
Av beskrivelsen ser jeg at jeg ville bli kastet ut av den M3 gruppen etter 6 minutter.. :D
Jeg også :P
Får heller diskutere felger her inne :)

Langangen

Model 3 2021 Sr+
Model 3 2019 med FSD

Min Model 3 nettside: https://www.model3norway.com

GRS

Sitat fra: olavxxx på onsdag 30. januar 2019, klokken 22:47
Sitat fra: daggad på onsdag 30. januar 2019, klokken 22:38
Av beskrivelsen ser jeg at jeg ville bli kastet ut av den M3 gruppen etter 6 minutter.. :D
Jeg også :P
Får heller diskutere felger her inne :)

Diskuterer hjul/felger, men det er begrenset hvor mange ganger det er interessant å diskutere om Tesla S felger passer på Model 3, eller om det går med 18/19 felger på Performance. Samme diskusjonen har jo gått hundrevis av ganger forskjellige steder... ;)
TM3P sort/sort

HCO

Sitat fra: GRS på onsdag 30. januar 2019, klokken 17:57
I endel av FB-gruppene kommer de samme spørsmål igjen, igjen og igjen. Funker ikke google og søkefunksjoner lenger?

Er også lei folk som insisterer på å bruke navnet til en kjent og kjær BMW-modell. Det er en konkurrent, IKKE en Tesla.

Så om du leser dette, og synes det er OK, søk opp FB-siden;
Tesla Model 3 Performance Norway (eller klikk på linken under) og bli med. Den er laget for Model 3 P entusiaster, som er interessert i aktiv kjøring og modding/forbedring av bilen. Ikke for kranglefanter i trassalderen. ;)

"Denne gruppen er laget for BILENTUSIASTER som eier eller går med planer om å kjøpe Model 3 Performance. KUN Performance.

Spørsmål om boltdiameter, om TMS hjul passer på Model 3, takstativ, hengerfeste, hvorfor man skal kjøpe P (da har man IKKE noe her å gjøre) eller andre ting som et enkelt google-søk finner svar på, vil bli slettet.

Diskusjoner om modding, bremser, senk, hjul/dekk og andre oppgraderinger er velkommen. Håper også det dukker opp bilder/rapporter fra banekjøring i Norge også iløpet av sommeren. :-)

Bruk av annen modellbetegnelse enn TM3 eller Model 3 vil føre til utkastelse etter en advarsel, eller hvis innlegg ikke rettes.

Kranglefanter og troll sendes ut veldig raskt. ;-)"


Høres ut som om dette kommer til å bli en trivelig FB-gruppe med mye kos. Lykke til.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

ohowl

En gruppe der man oppriktig mener at en gammeldags fossisliter er en konkurrent til vår kjære M3?

Meh.
2015 Leaf EU-Tekna
2017 Tesla Model X 100D
2019 Tesla Model ≡ LR AWD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA