Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skikkelig app som viser alle ladestasjoner

Startet av aasen90, tirsdag 08. januar 2019, klokken 21:07

« forrige - neste »

aasen90

Er ikke fornøyd med elbilforeningen sin og føler at mange av de andre jeg har lastet nett bugger og henger seg for mye.

Noen som kan anbefale en skikkelig app ?

Løve


Vollis47

Grønn kontakt sin app er blant de beste for den viser også de andre operatørene sine ladestasjoner.

Anbefaler at alle som skal reise på nye veier, sjekker forskjellige apper og noterer seg ladestasjoner langs reiseruten.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018


turfsurf

Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Ingeniøren

Ladestasjoner app'n og grei for å orienter seg, men man må gjerne inn på ladeleverandørene sine for å sjekke status ledig ikke leding mm
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Zimon

Sjekk evt ut NextCharge https://play.google.com/store/apps/details?id=com.goelectricstations.nextcharge
Er nok på Appstore til iOS også.

Har ikke kvalitets testet denne så mye, men ser ut til å kunne konfigurere mye med hva slags plugg og hastigheter du vil ha fram + mulighet til å legge til selv om man oppdager ladere som ikke er inne fra før av etc. Fått push varsler på at lader lagt til i mitt område innimellom også.

Men Fortum, Grønn Kontakt og de andre operatørene sine egne apper er nok mest nøyaktig når det kommer til sine egne hurtigladere.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

Myrknir

PlugShare er min favoritt. Den har funnet ladestasjoner som ikke har dukket opp i andre apper (Selv hurtigladere). Den er også åpen for at folk kan dele hjemmeladere. Noe som kan være praktisk hvis du er virkelig er i knipa.
Hyundai Ioniq 2019 Aurora Silver.
Mitsubishi Outlander 2014 PHEV.

slemtiger

Godt spørsmål. Som fersk snylter miljøvennlig bilist så skulle jeg likt å gjøre meg kjent med alle mulighetene rundt om.

Har appen «ladestasjoner», men der er det elementære mangler av kommunale ladeplasser i alle fall. Skulle gjerne hatt alt samlet ett sted. Men sånn er vel ikke verden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA