Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Europeiske telefonsamtaler har startet!

Startet av Lynkjapp, tirsdag 08. januar 2019, klokken 10:10

« forrige - neste »

olavxxx

Sitat fra: HermanGatevold på torsdag 10. januar 2019, klokken 03:56
Kan dere som ikke har blitt oppringt la være å poste etter malen?
Vil være bedre å bruke google forms til det, da kan man kjøre grafer på resultatet.

Magnus Hansen

Mange som har levering i Lillestrøm. Er det riktig forstått at dette blir utlevering for hele Oslo-området?

dparnas

Sitat fra: anorway på torsdag 10. januar 2019, klokken 00:07
Noen som har bestilt Pearl White, som er blitt oppringt enda?

Ja, oppringt 09.01 med levering i mars.
Tidligere Tesla eier og reservert første dag.

Krizz

Sitat fra: Jesper Arntzen på onsdag 09. januar 2019, klokken 16:47
Hei! Bestilte 31.03.16 og snakket med de i stad. Min m3P blir levert i mars, og utleveringssted blir varehuset i Lillestrøm. Bestilte med 18' nokian. Bilen får med en sesong dekkhotell via vianor om man bestiller med vinterhjul. Overrasket over prisene på vinterhjul( som ble listet litt lenger opp her også)


Kun 20" som passer på m3p, se hva som står på 18" og 19" her: https://shop.tesla.com/us/en/category/vehicle-accessories/model-3.html#tesla.car.accessories.model.3.m3.wheels.tires

Samt rundt om på nettet.

Fikk du en bekreftelse på at 18" skulle passe bilen du har bestilt?
Jeg tror tesla er ute å sykler.


Elmaster

Sitat fra: hawK på torsdag 10. januar 2019, klokken 18:03
Hva sier Tesla om bestemmelsestid for vinterhjul egentlig? Må dere bestemme der og da, eller skal de ringe opp igjen? Mail, eller hva?


Sent from my iPhone using Tapatalk
akkurat nå ringte de bare for å få litt info. De ville få vite om vinterdekkene men jeg måtte ikke bekrefte det. Han sa ihvertfall at vi kan få de ferdig montert på bilen. Dvs vinterdekkene. Og som flere her oppe har sagt at vi får da et års gratis vianor dekk hotell. De skal ringe opp når de får vite noe konkret om leverings dato sånn at alt kan bekreftes. Bare for p si det sånn at vi her vet mer enn hva de som ringer rundt vet.

hawK

Sitat fra: Elmaster på torsdag 10. januar 2019, klokken 19:48
Sitat fra: hawK på torsdag 10. januar 2019, klokken 18:03
Hva sier Tesla om bestemmelsestid for vinterhjul egentlig? Må dere bestemme der og da, eller skal de ringe opp igjen? Mail, eller hva?


Sent from my iPhone using Tapatalk
akkurat nå ringte de bare for å få litt info. De ville få vite om vinterdekkene men jeg måtte ikke bekrefte det. Han sa ihvertfall at vi kan få de ferdig montert på bilen. Dvs vinterdekkene. Og som flere her oppe har sagt at vi får da et års gratis vianor dekk hotell. De skal ringe opp når de får vite noe konkret om leverings dato sånn at alt kan bekreftes. Bare for p si det sånn at vi her vet mer enn hva de som ringer rundt vet.

Aha, den er god.
Rart de skal ringe rundt til alle om dette, må jo være svært tidkrevende prosess med så mange bestillinger


Sent from my iPhone using Tapatalk

Elmaster

Sitat fra: hawK på torsdag 10. januar 2019, klokken 19:50
Sitat fra: Elmaster på torsdag 10. januar 2019, klokken 19:48
Sitat fra: hawK på torsdag 10. januar 2019, klokken 18:03
Hva sier Tesla om bestemmelsestid for vinterhjul egentlig? Må dere bestemme der og da, eller skal de ringe opp igjen? Mail, eller hva?


Sent from my iPhone using Tapatalk
akkurat nå ringte de bare for å få litt info. De ville få vite om vinterdekkene men jeg måtte ikke bekrefte det. Han sa ihvertfall at vi kan få de ferdig montert på bilen. Dvs vinterdekkene. Og som flere her oppe har sagt at vi får da et års gratis vianor dekk hotell. De skal ringe opp når de får vite noe konkret om leverings dato sånn at alt kan bekreftes. Bare for p si det sånn at vi her vet mer enn hva de som ringer rundt vet.

Aha, den er god.
Rart de skal ringe rundt til alle om dette, må jo være svært tidkrevende prosess med så mange bestillinger


Sent from my iPhone using Tapatalk
ja. Tror de driver å regne ut antall biler de må sende rundt i Norge og evt. Ca hvor mange dekk de må bestille.

Toalmar

Sitat fra: Magnus Hansen på torsdag 10. januar 2019, klokken 18:39
Mange som har levering i Lillestrøm. Er det riktig forstått at dette blir utlevering for hele Oslo-området?
Tror hele Østlandet skal ha utlevering av bil på Lillestrøm
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

hawK

Sitat fra: Elmaster på torsdag 10. januar 2019, klokken 19:58
Sitat fra: hawK på torsdag 10. januar 2019, klokken 19:50
Sitat fra: Elmaster på torsdag 10. januar 2019, klokken 19:48
Sitat fra: hawK på torsdag 10. januar 2019, klokken 18:03
Hva sier Tesla om bestemmelsestid for vinterhjul egentlig? Må dere bestemme der og da, eller skal de ringe opp igjen? Mail, eller hva?


Sent from my iPhone using Tapatalk
akkurat nå ringte de bare for å få litt info. De ville få vite om vinterdekkene men jeg måtte ikke bekrefte det. Han sa ihvertfall at vi kan få de ferdig montert på bilen. Dvs vinterdekkene. Og som flere her oppe har sagt at vi får da et års gratis vianor dekk hotell. De skal ringe opp når de får vite noe konkret om leverings dato sånn at alt kan bekreftes. Bare for p si det sånn at vi her vet mer enn hva de som ringer rundt vet.

Aha, den er god.
Rart de skal ringe rundt til alle om dette, må jo være svært tidkrevende prosess med så mange bestillinger


Sent from my iPhone using Tapatalk
ja. Tror de driver å regne ut antall biler de må sende rundt i Norge og evt. Ca hvor mange dekk de må bestille.

Det gir mening.

trykkertor

Sitat fra: Krizz på torsdag 10. januar 2019, klokken 19:42

Fikk du en bekreftelse på at 18" skulle passe bilen du har bestilt?
Jeg tror tesla er ute å sykler.
Sikker litt forskjellig fra felgdesign til felgdesign. Men her er 19" på Model 3P, og da tar balansevektene borti kaliperen.
Se video fra 14:20

https://youtu.be/wEsOr87BJFU?t=859

HalvorV

Tesla Model Y Perfomance

trykkertor

Så ja....Få bekreftet at ønsket felg faktisk passer på bilen innen den store bestillingen blir lagt inn.

Krizz

Er redd for at vi som har bestilt performance må åpne lommeboken enda litt til å spytte inn 31.100,- for 20" med vinter.

Kjedelig å få telefon par dager før levering om at de har gjort en feil og hjulene ikke passer :(

hgs

Sitat fra: Toalmar på torsdag 10. januar 2019, klokken 20:19
Sitat fra: Magnus Hansen på torsdag 10. januar 2019, klokken 18:39
Mange som har levering i Lillestrøm. Er det riktig forstått at dette blir utlevering for hele Oslo-området?
Tror hele Østlandet skal ha utlevering av bil på Lillestrøm

Vi kunne velge mellom Drammen og Lillestrøm, men de kunne ikke garantere at det ble Drammen.
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
TMY reservasjon

olavxxx

Sitat fra: trykkertor på torsdag 10. januar 2019, klokken 20:34
Sitat fra: Krizz på torsdag 10. januar 2019, klokken 19:42

Fikk du en bekreftelse på at 18" skulle passe bilen du har bestilt?
Jeg tror tesla er ute å sykler.
Sikker litt forskjellig fra felgdesign til felgdesign. Men her er 19" på Model 3P, og da tar balansevektene borti kaliperen.
Se video fra 14:20

https://youtu.be/wEsOr87BJFU?t=859
Veldig forskjellig ja. Men der kunne han flyttet loddene lenger bak vil jeg tro.

Men TST 18" går på. Ikke OEM 18.
OEM 19 med utskjæring skal gå på, ikke alle i USA har utskjæringer. Jeg håper alle OEM i Norge har.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA