Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Europeiske telefonsamtaler har startet!

Startet av Lynkjapp, tirsdag 08. januar 2019, klokken 10:10

« forrige - neste »

Jesper Arntzen

Hei! Bestilte 31.03.16 og snakket med de i stad. Min m3P blir levert i mars, og utleveringssted blir varehuset i Lillestrøm. Bestilte med 18' nokian. Bilen får med en sesong dekkhotell via vianor om man bestiller med vinterhjul. Overrasket over prisene på vinterhjul( som ble listet litt lenger opp her også)

leifarneb

Fikk telefon nå. Som nevnt av andre i denne tråden tilbød de kjøp av vinterdekk og finansiering. Fikk beskjed om levering mot slutten av februar, senest innen mars. Hadde ingen spesifikk informasjon om levering. Egentlig ikke så mye mer enn en høflig telefon.

Hum informerte om at bilene som skal leveres allerede er produsert og de jobbet nå med å allokere biler/VIN nr så fort bilene var fremme i Europa.

M3P reservert Juni 2018, bestilt første mulige dag.

najtrox

Virker på meg som det ikke er mye system i hva de ringer opp kunder basert på.. Noen har tidlig reservasjon og tidlig bestilling, andre sen reservasjon og 'sen' bestilling.
Kanskje etternavn var en like sannsynlig løsning

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


GOS

#48
Reservasjonsdato: 31.03.2016 kl 09:20
Bestillingsdato: 05.12.2018, kl 15:30
Tidligere Tesla-eier: Ja
Bestilt konfigurasjon: Rød multicoat AWD-LR-18" AERO-BLACK-BLACK-EAP
Fakturanr: 1989
Oppringt: 08.01 kl 15:15
Estimert levering: De håpte på februar, senest mars.
Etternavn begynner på: S
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

GOS

Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Ollie

Reservasjonsdato: 31.07.2017
Bestillingsdato:06.12.2018
Tidligere Tesla-eier: Ja
Bestilt konfigurasjon:LR AWD SORT SORT AERO 18
Fakturanr: 0443
Oppringt:09.01.2019 kl 15:31
Estimert levering: Mars, Ålesund eller Trondheim
Etternavn; L

Karma

Kjipt at de ikke har noe system på rekkefølgen de ringer. Virker i alle fall ikke slik.

Så mye for å reserve tidlig...


Sent from my iPhone using Tapatalk

ok67

Er alle som har fått telefon eigar eller tidlegare eigar av Tesla?
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

olavxxx

Sitat fra: Karma på onsdag 09. januar 2019, klokken 18:40
Kjipt at de ikke har noe system på rekkefølgen de ringer. Virker i alle fall ikke slik.

Så mye for å reserve tidlig...


Sent from my iPhone using Tapatalk
De er nok ordnet etter et eller annet, om det er hvordan bestilling matcher biler som er på vei eller hva det er.

Magnus Hansen

Også i interessant at en del allerede blir forespeilet mars levering. Tyder vel kanskje på at det ikke blir veldig mange biler levert ut i februar...?

olavxxx

Sitat fra: Magnus Hansen på onsdag 09. januar 2019, klokken 18:48
Også i interessant at en del allerede blir forespeilet mars levering. Tyder vel kanskje på at det ikke blir veldig mange biler levert ut i februar...?
Jeg fikk høre i Bergen at de tidligst startet i slutten av februar.

MikkeBoomBoom

Sitat fra: Karma på onsdag 09. januar 2019, klokken 18:40
Så mye for å reserve tidlig...
Sent from my iPhone using Tapatalk

Bare for å oppklare hvis det var noen tvil. Samtalen dreide seg kun om vinterdekk ja/nei. Jeg og de andre jeg har sett postet referat fra samtalen(e) har ikke fått en konkret dato eller VIN. Det er ingenting som tyder på at jeg eller andre får bilen før andre. Så jeg ser ikke helt poenget med kommentaren "Så mye for å reservere tidlig".



Karma

SitatBare for å oppklare hvis det var noen tvil. Samtalen dreide seg kun om vinterdekk ja/nei. Jeg og de andre jeg har sett postet referat fra samtalen(e) har ikke fått en konkret dato eller VIN. Det er ingenting som tyder på at jeg eller andre får bilen før andre. Så jeg ser ikke helt poenget med kommentaren "Så mye for å reservere tidlig".

OK. Da har jeg misforstått. Var av den oppfattelsen at alle som har blitt kontaktet nå, har blitt kontaktet ifm levering av Model 3.

MikkeBoomBoom

Sitat fra: Karma på onsdag 09. januar 2019, klokken 19:18
SitatBare for å oppklare hvis det var noen tvil. Samtalen dreide seg kun om vinterdekk ja/nei. Jeg og de andre jeg har sett postet referat fra samtalen(e) har ikke fått en konkret dato eller VIN. Det er ingenting som tyder på at jeg eller andre får bilen før andre. Så jeg ser ikke helt poenget med kommentaren "Så mye for å reservere tidlig".

OK. Da har jeg misforstått. Var av den oppfattelsen at alle som har blitt kontaktet nå, har blitt kontaktet ifm levering av Model 3.

Det var det jeg var redd for :) Men det er altså kun vinterdekk og ingenting annet. Det kan være noen i Tesla har spekulert i leveringstid, men det får stå for deres regning.


hawK

Sitat fra: ok67 på onsdag 09. januar 2019, klokken 18:44
Er alle som har fått telefon eigar eller tidlegare eigar av Tesla?

Nei.


Sent from my iPhone using Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA