Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Think salgs skjorte str XK

Startet av mohpet, søndag 06. januar 2019, klokken 13:25

« forrige - neste »

mohpet

Uåpnet, str XL. Original fra Think.Du kan ikke vise dette vedlegget.Du kan ikke vise dette vedlegget.
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster 2S sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex 2020 Vespa Elettrica L3 (70 km/t)
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

Caspar

Jeg regner med at det nye vognkortet mitt kommer i posten til uka. Jeg bør vel stå ved postkassen iført denne skjorten da? Hvor mye hadde du tenkt deg for den?
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

mohpet

2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster 2S sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex 2020 Vespa Elettrica L3 (70 km/t)
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

Elmo

Sitat fra: Caspar på søndag 13. januar 2019, klokken 10:58
Jeg regner med at det nye vognkortet mitt kommer i posten til uka. Jeg bør vel stå ved postkassen iført denne skjorten da? Hvor mye hadde du tenkt deg for den?

Denne må du ha Caspar. Ser mohpet bor i Asker.    Jeg kan frakte gratis til Nydalen  ;) :)
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Caspar

Da forsøker jeg meg med et bud på 100,- og en garanti for at skjorten kommer til et svært godt Thinkhjem. Det er jo åpning av Thinkutstillingen på Norsk Vegmuseum til sommeren. Jeg hadde inutgangspunktet tenkt å sy meg en Aurskogsbunad til den dagen, men hvis jeg modererer meg litt med grillmat i sommer så kan denne skjorten være et alternativ.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

mohpet

2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster 2S sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex 2020 Vespa Elettrica L3 (70 km/t)
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

mohpet

2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster 2S sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex 2020 Vespa Elettrica L3 (70 km/t)
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA