Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

...

Startet av ..., mandag 09. juli 2018, klokken 20:18

« forrige - neste »

Enlace

Da fikk jeg svar. Så får vi se hvor mange forsinkelser det blir. Fabrikken er snart ferdig. De har produsert en rekke "konseptbiler" eller prøvemodeller.

Dear xxxx,

Sincerely appreciate your keen attentiveness in BYTON!

Our first mass produced vehicle will be launching 2019 in China, 2020 in North America and Europe, with an entry price of approximately US $45,000 (RMB 300,000).  Please do not worry, as the reservation code is generated randomly and the purpose of BYTON's reservation entitles you to be one of the first to receive updated information as well as promotional events, allowing you to be on top of our development progress, not binding to a future purchase of a vehicle. 

Therefore, we kindly ask of your cooperation as well as continuous involvement via our official website (www.byton.com) for further announcements to be updated in the upcoming future.

As a friendly reminder, we welcome all valuable suggestions or questions in which you may have!

lirekassa

Reserverte 08.01.18, men ser ikke på det som veldig realistisk at jeg tar denne ut når den kommer.

GreenEyez

22. Juli 2018


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

tugit

Reserverte 8. jan. ID starter på 1.
Veldig usikker på om jeg tar ut bilen. Kommer helt an på pris og hva annet som er på markedet når den er klar for levering.

Enlace

Etter dagens Niro nedtur blar jeg tilbake til min Byton reservasjon fra februar . Bilen skal komme på markedet i Kina neste år. Den er planlagt til Europa i 2020. Kina har produsert el biler en rekke år. Volvo, Mercedes og andre EU merket har, eller bygger fabrikker 7 landet.

Her kan du få en fullverdig Suv for litt over prisen av en daff koreaner. 4x4 alt av apper, god kjørelengde og hitech. Forsetter med Opel Amper E og en fossil 4x4 til den tid.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA