Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sølvpilen og Blåpilen

Startet av Saxo, mandag 07. november 2011, klokken 17:35

« forrige - neste »

Saxo

Her er bilde av vår nye familemedlem. Bilde av trofaste sølvpilen kommer :-)
Trondheim
Eier av 2003 Mod Saxo siden 2005.
Leaf nr.1 i Trondheim 2011 mod

Saxo

Blåpilen har nå avansert fra bronz to silver status på Carving rangeringen. 490 plass i Europa og 1342 i verden.  ;D
Blåpilen har ikke endret kjøremønster så det må nok skyldes nye Leaf eiere med tung høyrefot ...
Trondheim
Eier av 2003 Mod Saxo siden 2005.
Leaf nr.1 i Trondheim 2011 mod

Saxo

Da har jeg vært på første uofisielle leaf treff hos Lynet i Trondheim. Unga inspiserte akvariet til Per og jeg fikk omvisning i el-labben. Utrolig bra !

Fikk desverre ikke testa hvilken Leaf som går kjappest. Sort eller blå :-) Jeg har jo solcelle og det må jo gi noen Watt ekstra på en trøndersk solværsdag ....
Trondheim
Eier av 2003 Mod Saxo siden 2005.
Leaf nr.1 i Trondheim 2011 mod

Saxo

Sølvpilen (saxo) har nå fått montert Robometer levert fra Elektrolux !! Etter 75000 kjørte kilometer følte jeg dette kanskje kunne være værdt å innstallere. Første sjekk viser at jeg har lik spenning på begge deler av batteripakken helt ned til 0 %!!!!! Skiller kun 0.01 Volt. Dette bekrefter at bilen er gulle god og dette skyldes nok at jeg selv fyller vann ofte ved hjelp av min EV-lite og at min kjære fru kjører bilen med den omsorg som kreves. Håper på å nå minimum 120000 km med denne flotte bilen :-)

Takk til Elektrolux for Robometeret som var utrolig enkelt å montere :-)
Trondheim
Eier av 2003 Mod Saxo siden 2005.
Leaf nr.1 i Trondheim 2011 mod

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA