Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilder og media

Startet av bmw2002, torsdag 03. januar 2019, klokken 14:50

« forrige - neste »

Strøm Tycoon

Morro å se fullutstyrt på finn.no

De som fortsatt mener at Model 3 er sammenlignbart med dette, burde få øynene opp omtrent nå.








turfsurf

Sitat fra: model3citizen på torsdag 27. august 2020, klokken 16:01

De som fortsatt mener at Model 3 er sammenlignbart med dette, burde få øynene opp omtrent nå.

Jepp, TM3 har ikke den digre midtkonsollen eller kardangtunnellen
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Roy Aasen

P2 innvendig e bærre lækkert.
Tunnel/midtkonsollen utgjør vel bare ett problem for de som sitter midt i bilen🤔.


1000kwh

Sitat fra: model3citizen på torsdag 27. august 2020, klokken 16:01
Morro å se fullutstyrt på finn.no

De som fortsatt mener at Model 3 er sammenlignbart med dette, burde få øynene opp omtrent nå.








Er vel slik alle biler har sett ut i lang tid? Bra noen prøver noe annet?;)

Men jeg liker P2 bedre. Spesielt skjerm bak rattet er et must for meg.

Roy Aasen

Model 3 med tilpasset interør fra Model S og bakluka fra S.....men det ble det nå ikke.

(Kommer noe åfftåpikk her :D)

jkirkebo

Sitat fra: Roy Aasen på torsdag 27. august 2020, klokken 17:39
Model 3 med tilpasset interør fra Model S og bakluka fra S.....men det ble det nå ikke.

Jeg ville nå heller hatt Model 3 interiøret i vår Model X. Har en av hver og foretrekker klart Model 3 interiøret på alle punkter bortsett fra manglende egen spak for cruise control i Model 3.

Polestar-interiøret ser ganske så tradisjonelt ut? En diger girspak som tar opp en masse plass er ikke akkurat positivt i mine øyne.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Strøm Tycoon

Sitat fra: jkirkebo på torsdag 27. august 2020, klokken 21:37
Sitat fra: Roy Aasen på torsdag 27. august 2020, klokken 17:39
Model 3 med tilpasset interør fra Model S og bakluka fra S.....men det ble det nå ikke.

Jeg ville nå heller hatt Model 3 interiøret i vår Model X. Har en av hver og foretrekker klart Model 3 interiøret på alle punkter bortsett fra manglende egen spak for cruise control i Model 3.

Polestar-interiøret ser ganske så tradisjonelt ut? En diger girspak som tar opp en masse plass er ikke akkurat positivt i mine øyne.

Min favoritt fra Tesla er tidlige Model S med beige skinn. Høydepunktet til Tesla. Alt har blitt verre siden.

RJK

Sitat fra: model3citizen på torsdag 27. august 2020, klokken 21:56
Sitat fra: jkirkebo på torsdag 27. august 2020, klokken 21:37
Sitat fra: Roy Aasen på torsdag 27. august 2020, klokken 17:39
Model 3 med tilpasset interør fra Model S og bakluka fra S.....men det ble det nå ikke.

Jeg ville nå heller hatt Model 3 interiøret i vår Model X. Har en av hver og foretrekker klart Model 3 interiøret på alle punkter bortsett fra manglende egen spak for cruise control i Model 3.

Polestar-interiøret ser ganske så tradisjonelt ut? En diger girspak som tar opp en masse plass er ikke akkurat positivt i mine øyne.

Min favoritt fra Tesla er tidlige Model S med beige skinn. Høydepunktet til Tesla. Alt har blitt verre siden.

Her hadde jeg kost meg, dog med nye oppgraderte seter, men i denne fargen...

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

jkirkebo

Sitat fra: model3citizen på torsdag 27. august 2020, klokken 21:56
Sitat fra: jkirkebo på torsdag 27. august 2020, klokken 21:37
Sitat fra: Roy Aasen på torsdag 27. august 2020, klokken 17:39
Model 3 med tilpasset interør fra Model S og bakluka fra S.....men det ble det nå ikke.

Jeg ville nå heller hatt Model 3 interiøret i vår Model X. Har en av hver og foretrekker klart Model 3 interiøret på alle punkter bortsett fra manglende egen spak for cruise control i Model 3.

Polestar-interiøret ser ganske så tradisjonelt ut? En diger girspak som tar opp en masse plass er ikke akkurat positivt i mine øyne.

Min favoritt fra Tesla er tidlige Model S med beige skinn. Høydepunktet til Tesla. Alt har blitt verre siden.

Jeg elsket det åpne rommet istedenfor midtkonsoll i vår gamle S, skulle ønske den løsningen hadde blitt med videre. Beige kan jeg dog styre min begeistring for, vi hadde heldigvis grått skinn ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

hELgenen

Synes interiøret i Polestar 2 ser bra ut - men kunne gjerne hatt en noe smalere midtkonsoll og brukt en løsning slik som på BYD EV-TANG med svingbar skjerm. Når jeg prøvesatt bilen så slo høyre kneet hele tiden inn i midtkonsollen

zyrex

Sitat fra: jkirkebo på torsdag 27. august 2020, klokken 21:37
Polestar-interiøret ser ganske så tradisjonelt ut? En diger girspak som tar opp en masse plass er ikke akkurat positivt i mine øyne.
Den "digre" girspaken er faktisk veldig praktisk. Den er kjempefin å hvile hånda på når man skal trykke på skjermen under kjøring, for å stabilisere og lettere treffe knapper  :+1: Og den er fin å bruke, kjapp å skifte mellom R og D.

tornaldo

Fatter ikke at flere ikke kjører giret på/ved rattet. Svært praktisk. At man på død og liv skal ha en girspak i midtkonsollen er en gåte for meg, når det er elektronisk styrt. Henger igjen fra fortiden. Ja, jeg vet man ofte hviler den ene armen ved midtkonsollen, men det er uansett normalt å ha to hender på rattet det meste av tiden, og da er det kortere vei til en hendel/spak ved rattet.

Ellers ser jo interiøret ut som en helt vanlig klassisk bil i nyere tid. Stor integrert skjerm, som heller ikke er noe nytt. Ellers intet nytt under solen her. Ser helt fint og greit ut.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

hELgenen

Sitat fra: tornaldo på fredag 28. august 2020, klokken 12:24
Fatter ikke at flere ikke kjører giret på/ved rattet. Svært praktisk. 

Enig her - hadde man gjort dette hadde en også fått plass til TO koppholdere akkurat
der de faktisk bør være......Akkurat her så synes jeg Polestar bommet litt og var for opptatt
med å vise frem en ny buttplugg lignende sak med stjerne.....


tornaldo

En annen designmessige uting, og vi går over på veldig subjektiv mening her, er behovet produsenter har for å legge inn noe markant fargeløsning på interiøret av sine "performance" biler. Knallgule setebelter? Whaaat? Rød markant søm i setene etc. Skjønner det på utpreget sportslige biler, ala Lamborghini etc, men ser ikke greia her. Jeg er jo heller ikke den som kjøper de heftigste versjonene, så kanskje det rett og slett er min personlighet som er på kollisjonskurs med kundegruppen som går for dette.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA