Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilder og media

Startet av bmw2002, torsdag 03. januar 2019, klokken 14:50

« forrige - neste »

Kires

2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

Roy Aasen

Blir rene dyreparken dette😁😁😁

Electric cars in Norway

Sitat fra: Kires på fredag 14. august 2020, klokken 06:10
Sitat fra: hELgenen på fredag 14. august 2020, klokken 05:13
Vel,en god del bedre enn pungrotta fta Tyskland.


:laugh:

Og pungrotta er hvilken bil, tenker du da? Er det Taycan du tenker på eller? I så fall helt uenig og det er lov å ha ulike meninger. Jeg tar gjerne i mot en - på dagen! Er ikke vond å be...

Electric cars in Norway

#138
Sitat fra: Kires på torsdag 13. august 2020, klokken 23:28
Ja det var høyere enn jeg hadde håpet på i forhold til padda fra usa

Padda! Er det Tesla du tenker på? Da er jeg helt uenig i slike sammenligninger mellom dyr og elbil. Men men det er lov å være uenig her inne :+1:  Jeg synes slikt blir litt nedverdigende for de som har slike biler som da blir referert som dyrearter vi normalt ikke tenker på som særlige vakre. Og disse bilene er jo vakre.... men men alle må få lov til å si det de mener her inne....

Roy Aasen

Ellers har du det bare bra? Eller du i krenkemodus her..

Padde og pungrotte passer aldeles utmerket.

Kires

haha, såpass må vi tåle:) Pungrotte regner jeg med var e-tron som vi har. Eneste problemet at nå tenkte jeg bare pungrotte når jeg var ute og så den :laugh:
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

Roy Aasen

Jepp...og det er ikke  vondt ment..kallenavn på biler og MC kjenner jeg fra mange tiår tilbake...ennå til gode å finne noen som har tatt seg nær av det.
Kjenner det som vennligsinnet mobbing etter tiår med Fiat / Lada / Citroen...😂

Roy Aasen


THE

Sitat fra: Electric cars in Norway på fredag 14. august 2020, klokken 09:16
Sitat fra: Kires på torsdag 13. august 2020, klokken 23:28
Ja det var høyere enn jeg hadde håpet på i forhold til padda fra usa

Padda! Er det Tesla du tenker på?

Padda må vel være TM3. Tesla generelt kan ikke sammenlignes med padde. Min blå TMX for eksempel er mer en blåhval. Blåhval er forøvrig ganske så strømlinjeformede og gir lite motstand i vannet. På samme måte er hvalen fra Tesla aerodynamisk og gir gunstig forbruk sammenlignet med den tyske konkurrenten eTron (pungrotta?).

Arbeidgiveren min har bestilt en drøss med Polestar 2 for bruk som tjenestebil, så gleder meg til å prøve bilen skikkelig. Blir nok en stor oppgradering fra Skoda Octavia og Mitsubishi ASX og Outlander som er de vanligste tjenestebilene vi har nå.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Barrabas

Håper at "Animal detection system" i P2 som omtalt i annen tråd kan detektere pungrotte, padde og blåhval da :laugh:

Oddaa

Sitat fra: Barrabas på fredag 14. august 2020, klokken 15:27
Håper at "Animal detection system" i P2 som omtalt i annen tråd kan detektere pungrotte, padde og blåhval da :laugh:
Blåhval går nok, men neppe padde og pungrotte siden systemet heter 'Large animal detection'.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

turfsurf

Sitat fra: Oddaa på fredag 14. august 2020, klokken 18:22
Blåhval går nok, men neppe padde og pungrotte siden systemet heter 'Large animal detection'.

Den tyske rotta er nå ganske stor da. Ellers synes jeg mere den ligner på en flodhest. Stor i kjeften og tung i baken
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Electric cars in Norway

#147
Ja ja :+1: :+1: :D;D jeg liker da best å omtale elbiler som "lekre" jeg da. Men jeg husker jeg engang omtalte Jaguar I-Pace som pussycat og da fikk jeg helt fortjent en korreksjon fra sidemannen. Jaguar må vite. Blåhval tror jeg ikke jeg skal nevne for min kompis med den aktuelle bilen det refererer til her  :D :D

Roy:  :+1: :+1: ja alt bra her :+1: ikke krenka, bare veldig veldig lei meg, som hun lille jenta på tv reklamen sa det..  tror noen hadde stjålet leken hennes ..he he he neida... :+1:

Roy skrev: "Ellers har du det bare bra? Eller du i krenkemodus her.."

Barrabas

Sry klarer ikke helt å slippe taket på dyr enda. (Det har vel litt med media og bilder å gjøre i iallefall inni hodet) Rett skal være rett vi må ha noe for P2 også. Hva med bulldog?

HelectriC

#149
Overraskende få bilder i tråd som heter «bilde...»  ;)
ioniq 5

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA