Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilder og media

Startet av bmw2002, torsdag 03. januar 2019, klokken 14:50

« forrige - neste »

gekko300

Tipper naboene også blir fornøyd når man forvarmer bil tidlig om morgenen og de slipper å våkne til bråket av varmepumpen.

Electric cars in Norway

Nå kjørte nettopp TV 2 en Polestar 2 reklame på norsk rett før 1830 nyhetene.

Herlig da er vi i gang med markedsføringen av  bilen. Tøff reklame high tech vinklet med "hei Google" og alt. :+1:


samotholt

Sitat fra: TM på torsdag 07. mai 2020, klokken 06:10
Nei, kanskje ikke. Men du får garantert mer støy i en PS2 uansett, og ved kjøring på slitt asfalt eller vei med isdekke i Norge, så vil du ikke høre en varmepumpe. Det er greit å være positiv til eget merke, men å framheve det som positivt at den mangler varmepumpe er å dra det langt.
Om det er slik man vil ha det så er det vel ikke det. Forøvrig er det vel ikke veldig vanskelig å se hva "mitt merke" er...
Polestar 2, S85D, A8 3.0 Tdi,

mroek

Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

makki

Ser at har også kort vente tid ved bestilling nå, levering sept 2020.

mroek

Sitat fra: makki på fredag 26. juni 2020, klokken 12:19
Ser at har også kort vente tid ved bestilling nå, levering sept 2020.
Det er nok ikke riktig. Polestar virker ikke å ha noen som helst kontroll på systemene sine, og folk som har bestilt nylig får estimatet oktober-januar for levering. Altså et ekstremt grovt estimat.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

Matsy

Sitat fra: mroek på fredag 26. juni 2020, klokken 12:24
Sitat fra: makki på fredag 26. juni 2020, klokken 12:19
Ser at har også kort vente tid ved bestilling nå, levering sept 2020.
Det er nok ikke riktig. Polestar virker ikke å ha noen som helst kontroll på systemene sine, og folk som har bestilt nylig får estimatet oktober-januar for levering. Altså et ekstremt grovt estimat.
Det har du rett i. Jeg bestilte for ca. én uke siden og hos meg står det estimert oktober-januar.

Hoggorm

Står esimatet om levering i oktober-januar for dere som nylig bestilte  i bestillingen i "Mine konto" på polstar.com eller har dere fått melding/e-post om det?

På min bestilling står det fortsatt levering august men utfra e-posten som ble sendt ut for litt siden så er utlevering for min del utsatt til september-oktober. Jeg bestilte ganske sent, i slutten av mars som er ca 3 måneder etter at de åpnet for bestillinger, så jeg har aldri hatt noe tro på levering i august. La imidlertid merke til at det nå står "Delivery_planning" under "Status". Mener at det stod noe liknende "production planning" tidligere men har ikke fått med meg når det endret seg.

Matsy

Sitat fra: Hoggorm på mandag 29. juni 2020, klokken 00:35
Står esimatet om levering i oktober-januar for dere som nylig bestilte  i bestillingen i "Mine konto" på polstar.com eller har dere fått melding/e-post om det?

På min bestilling står det fortsatt levering august men utfra e-posten som ble sendt ut for litt siden så er utlevering for min del utsatt til september-oktober. Jeg bestilte ganske sent, i slutten av mars som er ca 3 måneder etter at de åpnet for bestillinger, så jeg har aldri hatt noe tro på levering i august. La imidlertid merke til at det nå står "Delivery_planning" under "Status". Mener at det stod noe liknende "production planning" tidligere men har ikke fått med meg når det endret seg.

Jepp, hos meg står okt-jan estimatet under konto på Polestar sin nettside.

Hoggorm

Pussig nok ble bestilling i min konto hos polstar.com oppdatert midt på dagen i dag med levering i september. 

Kires

Broom har fått test bil nå. De har lagt ut videosnutter på Instagram. Ser veldig bra ut! Men de klager over at den er voldsom stiv med performance pack, så spørs om default settinger på demperne bør endres for norske veier
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

mroek

Hvor ser du det? Finne ikke noen poster, jeg. Sjekker her:

https://www.instagram.com/broomtv2/

Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

Kires

På "historen". Tror du får det frem på den nettsiden ved å trykke på Broom loget, men da måtte man logge på.
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

mroek

Sitat fra: Kires på onsdag 01. juli 2020, klokken 13:31
På "historen". Tror du får det frem på den nettsiden ved å trykke på Broom loget, men da måtte man logge på.

Ok, takk. Merkelig at det ikke dukker opp uten å gjøre akkurat det.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

mroek

Ganske lang video fra Broom:

https://www.tv2.no/v/1576230/

Benny er i grunnen veldig positiv til det meste. Litt trangt i baksetet er vel det største ankepunktet, samt at den er for stiv med PP (med standardinnstillingene, i hvert fall). Fargen er nydelig!
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA