Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilder og media

Startet av bmw2002, torsdag 03. januar 2019, klokken 14:50

« forrige - neste »

Roy Aasen

Meget bra! Fine hverdagsbilder. 

HelectriC

Virker veldig lovende når man jeg leser hva TG har å si. Ble usikker på hva farge jeg skal ha. Synes bildene på sort bil er veldig flott! Mulig jeg hopper fra hvit til sort.
ioniq 5

Chimp

- og tar nappa + performance, tenkte tanken selv... :) det var flotte bilder av sort, og selvom den ikke er metallic er det vel bare å kjøre en runde med coating så tåler den like mye?

HelectriC

Sitat fra: Chimp på lørdag 19. oktober 2019, klokken 10:00
- og tar nappa + performance, tenkte tanken selv... :) det var flotte bilder av sort, og selvom den ikke er metallic er det vel bare å kjøre en runde med coating så tåler den like mye?

Jeg mener ofte biler i sort ser bedre ut om de ikke er metallic. De blir mer dypsort. Med metallic blir de av og til nesten lit grå siden de endrer seg med solen. Men trenger selvfølgelig noen type behandling ellers blir solid sort veldig fort ripete.
ioniq 5

Kires

Liten test av bilen i DN I morgen. Får mye skryt
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

Spajderman

https://www.dn.no/biltesten/biltest/polestar/elbil/polestar-2-en-oppsiktsvekkende-solid-debut/2-1-691676

Ligger der, men bak betalingsmur. Om noen føler kallet er det bare å screenshotte og legge den ut 😉


bno

"On public roads, the car was smooth and quiet, with negligible wind or tire noise—especially impressive in a vehicle without an engine masking those sounds." Stort pluss....

daktari

Sitat fra: Spajderman på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 22:02
https://www.dn.no/biltesten/biltest/polestar/elbil/polestar-2-en-oppsiktsvekkende-solid-debut/2-1-691676

Ligger der, men bak betalingsmur. Om noen føler kallet er det bare å screenshotte og legge den ut 😉
DN synes bilen var fantasisk sporty og ganske komfy, men mye støy. Prøvde Ohlins-varianten. Får ett poeng mer enn Model 3 i 10-punkts-sjekken.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

TorAtle

Pussig med 2 så ulike oppfatninger av støy med samme bil under samme forhold.
Polestar 2
Taycan Cross Turismo i bestilling

bno

Norske motorjournalister er ikke så glade i utviklingen les elbiler. Ikke vanskelig å lese mellom linjene dette. Eiere av disse blekkene har også andre eieskap for å si det slik.
Ja det er virkelig stor forskjell på to team om betratninger under like forhold. Noer er da virkelig galt fatt i det ene eller andre laget. Helt klart det du sier der.

Chimp

Han digget bilen ellers:) forklarte støyen med at det er en prototype. men rart han hører støy og ikke nestemann med samme bil. Godt det er bra høyttalere da, så kan man evt overdøve støyen :laugh:

Spajderman

Hr. Ingenlath snakket faktisk litt om støy og støynivået i bilen under den første presentasjonen, se fra ca 13 minutter ut i denne videoen: https://youtu.be/kVg5ycWTAhQ

bno

Vi trenger ikke bli politiske her, men synes at forrige kommentar og når vi ser 13 min inn i presentasjonen så underbygger dette min antagelse over et par tre år det jeg sier lengre opp her om biased motor rapportere. Ikke så mye å snakke om på en bil med 25 bevegelige deler og en med 2300 bevegelige deler. Slik tror jeg det er, men la oss ikke dra den det var bare et forsøk å sette ting litt i perspektiv og verdifriheten til det tradisjonelle motor folket .... Da slutter jeg der.

Holraven

+H+
// Polestar 2 2020 // Twizy 2013 // SJ410 1984 // TMX75D (seld) //

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA