Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

En takk fra Polestar

Startet av mroek, fredag 20. november 2020, klokken 08:57

« forrige - neste »

mroek

Sitat fra: Polestar-eier på onsdag 16. desember 2020, klokken 15:08
Sitat fra: mroek på fredag 20. november 2020, klokken 08:57
Dette kompenserer de ved å gi alle kunder (inkludert kunder som ikke har fått utlevert bil enda) en ladekreditt på 5500,- kr (500,- €) hos Plugsurfing.

Noen her som har mottatt denne kreditten på Plugsurfing ennå?

Og fungerer Plugsurfing-kortet som fulgte med som RFID? Jeg prøvde å bruke kortet som brikke, men laderne gikk bare i lås. Testet bare på et par Fortum-ladere.

Mange som har fått kode for å få kreditten, ja (meg inkludert). Plugsurfing-kortet skal være RFID, ja.

Jeg har ikke testet å hurtiglade enda, har rett og slett ikke hatt behov. Forventer at det skal fungere, men det vil jo vise seg.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

mephisto32

Funker som fjell. Penger godskrevet plug surfing 24t etter at kode ble gitt.

Tur fra Trøndelag via Oslo til vestlandet i helgen. Fikk prøvd en del forskjellige ladestasjoner m. a. o..

Eneste aber er at plugsurfing ikke kan brukes på alle ladestasjoner.

Tafsern

Sitat fra: mephisto32 på torsdag 17. desember 2020, klokken 00:04
Funker som fjell. Penger godskrevet plug surfing 24t etter at kode ble gitt.

Tur fra Trøndelag via Oslo til vestlandet i helgen. Fikk prøvd en del forskjellige ladestasjoner m. a. o..

Eneste aber er at plugsurfing ikke kan brukes på alle ladestasjoner.

Stemmer. Kun Fortum, Kople og Ionity så langt. Og Ionity koster også nesten 3 kr mer via Plugsurfing enn den horrible prisen de tar direkte via Ionity.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA