Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ladelokk til zoe

Startet av ireorp, torsdag 16. august 2018, klokken 11:47

« forrige - neste »

ireorp

Jeg er veldig interessert i å vite hvor mange eiere av E-up har opplevd at ladelokket brekker av?

Vi har fått nytt ladelokk 2 ganger på 4 år (!) fordi det brekker av. Første gang gikk det på garantien, andre gang måtte vi betale selv. Jeg har kjørt bil i 30 år og har aldri opplevd at for eksempel bensinlokket brekker av. Ladelokket burde være av enda bedre kvalitet og konstruksjon enn et bensinlokk, siden det åpnes og lukkes flere ganger i uka. I dialog med verkstedet har vi blitt enige om at jeg ikke gjør noe "feil" med lokket, og vi parkerer i privat innkjørsel, så det er ikke hærverk... Det er ganske frustrerende!

Elmo

Samme innlegg ligger i eUp forumet. Skriv heller svaret ditt det Elektrolux ;D
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA