Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

1000 Europeiske VIN nummer registrert i dag 02.01-19 [emoji1][emoji1][emoji1360] NÅ begynner det...

Startet av Counterpointer, onsdag 02. januar 2019, klokken 10:04

« forrige - neste »

najtrox

Sitat fra: Handyman på tirsdag 08. januar 2019, klokken 07:31
Ser ingen aerofelger. Kan vi nå anta hva slags modell som kommer først, selv om det bare er noen få vi ser?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vanskelig å se, men oppe til venstre er det noe som kan ligne på aeros på en hvit bil?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Handyman

Sitat fra: najtrox på tirsdag 08. januar 2019, klokken 08:55
Sitat fra: Handyman på tirsdag 08. januar 2019, klokken 07:31
Ser ingen aerofelger? Kan vi nå anta hva slags modell som kommer først, selv om det bare er noen få vi ser?
Vanskelig å se, men oppe til venstre er det noe som kan ligne på aeros på en hvit bil?
Tja... kan se slik ut når jeg får bildet på en større skjerm, men er det europeisk skiltramme på den?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

najtrox

Sitat fra: Handyman på tirsdag 08. januar 2019, klokken 09:13
Sitat fra: najtrox på tirsdag 08. januar 2019, klokken 08:55
Sitat fra: Handyman på tirsdag 08. januar 2019, klokken 07:31
Ser ingen aerofelger? Kan vi nå anta hva slags modell som kommer først, selv om det bare er noen få vi ser?
Vanskelig å se, men oppe til venstre er det noe som kan ligne på aeros på en hvit bil?
Tja... kan se slik ut når jeg får bildet på en større skjerm, men er det europeisk skiltramme på den?
Vanskelig å se ja! Isåfall betyr det jo at det er en god blanding av biler på dette bildet og at man ikke kan anta noe om konfigurasjoner utifra det uansett. Jeg tipper jo at første båt har mer enn bare bilene med 19". Håper ihvertfall!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA