Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elon Mode 3 ladekabel

Startet av Mr.Elliot, onsdag 26. desember 2018, klokken 12:50

« forrige - neste »

Mr.Elliot

Litt usikker på om dette er rett sted, men..
Kjøpte en Elon Mode 3 type 1 , spiral 5m ladekabel fra Grønnemil.
Advarsel til andre som tenker på å kjøpe en sånn kabel.
Står oppgitt effektiv lengde ca 3m.  Når jeg strekker i kabelen, får jeg den ikke lenger enn ca 1,7m.
Har lagt inn omtale av produktet og gitt 1 stjerne, men virker som grønnemil sletter alle omtaler som ikke er full pott, 5 stjerner.
Så igjen, Advarsel på både kabel fra Elon og nettbutikken Grønnemil
14 Fiat 500E
19 Bmw I3 120Ah

elektrolux

Har du bestillt riktig kabel?

Bildene fra Grønne mil viser bare fornøyde kunder og veldig grundig beskrivelse av kabelen.

Uansett er spiralkabler best i kortest mulig utgave. Ellers blir de rask veldig tunge og slakke.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Joltus

Ja det er jo ikke rart det kun er fornøyde kunder hvis de sletter kommentarer fra de misfornøyde

Mr.Elliot

Lett å bare ha fornøyde kunder når en sletter kommentarer fra missfornøyde kunder  :-1:

14 Fiat 500E
19 Bmw I3 120Ah

Vollis47

Har bare gode erfaringer med Grønne Mil etter å ha handlet fra dem et par ganger.

Forøvrig er jeg enig i at spiralkabel egentlig ikke er så praktisk som en kunne tro, de blir litt tunge.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA