Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Poll: Du som har bestilt, hvordan har du konfigurert?

Startet av Vesel, tirsdag 25. desember 2018, klokken 11:21

« forrige - neste »

Counterpointer

Sitat fra: Lynkjapp på onsdag 26. desember 2018, klokken 09:32
De to første valgene derimot, altså LR AWD eller P har totalt 158 stemmer så der er det tre dobbeltstemmer.
Kan jo være folk som har bestilt to biler. Var helt på nippet til å gjøre det selv.

tmn

@olavxxx:
Fargevalg er vel littl mer subjektivt. Noen velger kanskje farge ut fra hva de tror vil gi dem mest igjen ved et salg (som er litt synd). Andre velger den fargen de selv syns er mest praktisk, eller ser best ut.

Jeg gikk for rød utvendig og hvit innvendig. Men er fortsatt skeptisk til om jeg jevnlig vil sitte på kne ved siden av bilen og tørke misfarging av setene. Og jeg tror mange tenker hvit er fint, men ikke verdt bryet med å holde det kritthvitt.
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

olavxxx

Sitat fra: tmn på onsdag 26. desember 2018, klokken 10:54
@olavxxx:
Fargevalg er vel littl mer subjektivt. Noen velger kanskje farge ut fra hva de tror vil gi dem mest igjen ved et salg (som er litt synd). Andre velger den fargen de selv syns er mest praktisk, eller ser best ut.

Jeg gikk for rød utvendig og hvit innvendig. Men er fortsatt skeptisk til om jeg jevnlig vil sitte på kne ved siden av bilen og tørke misfarging av setene. Og jeg tror mange tenker hvit er fint, men ikke verdt bryet med å holde det kritthvitt.
Hadde en hvit/hvit X i 1 år, ingen problemer med å holde fint. Men jeg smørte de litt inn med behandling før bruk og vasker jo bil jevnlig.

Rød er litt kul, men jeg synes personlig hvit er freshest. Særlig gjør jo røde calipere og rød understrek seg på performance fint mot hvitt. Mot rødt ville de røde detaljene forsvunnet.

Sort Tesla lakk får swirls med en gang. Så der ville jeg kjørt på med folie

elbil

Det er et langt sprang fra jeg kjøpte min første bil som var en grønn Ford Zephyr Six 1955, til den blå P3 AWD. Hadde den i mange år, før den ble byttet ut med en liten rød Fiat 128 Sport Coupe. Nå lurte jeg virkelig på om jeg skulle gå for en rød T3, synes den ser fin ut. Men når kona synes best om den blå, så blir det blått denne gangen. Den ser også fin ut, så jeg lever godt med den. Dessuten har jeg fått tak i en rød Fiat 128 Sport Coupe som jeg holder på å restaurere, så nå er det bare å glede seg til begge deler
Peugeot iOn

Amoss

Sitat fra: elbil på onsdag 26. desember 2018, klokken 12:07
... min første bil som var en grønn Ford Zephyr Six 1955, ...

OT:  Så jeg er ikke alene her om å ha hatt en Zephyr som første bil nei ;)  Min var rett nok en Mk III Zephyr 4 '62. Den beste vinterbilen jeg noen gang har hatt (nei, har ikke hatt noen awd). '55 var vel Mk I om jeg husker rett?
Model S 85D

versys

Sitat fra: tmn på onsdag 26. desember 2018, klokken 10:54
@olavxxx:
Fargevalg er vel littl mer subjektivt. Noen velger kanskje farge ut fra hva de tror vil gi dem mest igjen ved et salg (som er litt synd). Andre velger den fargen de selv syns er mest praktisk, eller ser best ut.

Jeg gikk for rød utvendig og hvit innvendig. Men er fortsatt skeptisk til om jeg jevnlig vil sitte på kne ved siden av bilen og tørke misfarging av setene. Og jeg tror mange tenker hvit er fint, men ikke verdt bryet med å holde det kritthvitt.
Vi har jo knapt farger å velge... få får vel den fargen de egentlig helst vil ha. Selv valgte jeg blå, eller kona valgte slik at hun også fikk litt "eierskap" til nybilen.
Interiøret ble hvitt siden jeg ikke er noe fan av den trelisten. Ja, kunne forsøkt å foliere, men kjøpe en så dyr bil for å dekke den til med et "klistremerme", nææ...

jorgror

For å se svarene på denne avstemningen måtte jeg legge inn mine egne svar. Jeg hadde ikke bestilt bil, så derfor kunne jeg ikke svare. Løsning: Bestille bil  :)
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

Counterpointer

Sitat fra: jorgror på onsdag 26. desember 2018, klokken 18:35
For å se svarene på denne avstemningen måtte jeg legge inn mine egne svar. Jeg hadde ikke bestilt bil, så derfor kunne jeg ikke svare. Løsning: Bestille bil  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA