Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla app: Sign-In Failed

Startet av GreenEyez, lørdag 22. desember 2018, klokken 20:00

« forrige - neste »

Handyman

Sitat fra: Elmo på søndag 23. desember 2018, klokken 10:05
Sitat fra: GreenEyez på lørdag 22. desember 2018, klokken 20:00
Prøver å logge inn på Tesla-appen, får feilmeldingen "Sign-In Failed" "There are noe products linked to your Tesla account".

Andre som opplever dette problemet?

Ja, for meg er det også akkurat sånn

OK, jeg får kun frem bilene på "Startsiden". En bestilt og en reservert.
Dersom jeg klikker på bilen som er bestilt, kommer jeg til siden med "Neste steg", "Søk om finansiering", "Dokumenter" og "Last ned Telsa-appen" med følgende irriterende undertekst:
"Gå inn på kjøreveiledninger og LÅS OPP HENVISNONGSKODEN DIN" Får nok aldri noen bil jeg  ;)
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Handyman

Da ble det mulig å logge inn igjen på selveste julaften ;-) Nå funker også loot boxen inkl. referral både i appen og i myTesla.
Det ble tilgjengelig samtidig som det kom en epost fra "Tesla Referral Program Support"
i Fremont med følgende tekst:
Thank you for contacting us regarding the Tesla Referral Program. I apologize for any inconvenience this delayed response has caused. We have resolved. If you are still experiencing these issues please let me know.

Står i skarp kontrast med svaret jeg fikk fra "Tesla Support" i Salt Lake, Utah:
Hello and thank you for contacting Tesla,
Please be aware that you need to take delivery of the vehicle before you can be assigned a referral code.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

GreenEyez

Jeg blir fortsatt nektet tilgang. Hvilken e-postadresse fik du svar fra? Tenker å sende en henvendelse dit.


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

Handyman

Sitat fra: GreenEyez på tirsdag 25. desember 2018, klokken 02:00
Jeg blir fortsatt nektet tilgang. Hvilken e-postadresse fik du svar fra? Tenker å sende en henvendelse dit.


Jeg sendte to forskjellige eposter om det samme, og begge ble sendt til: referralprogram@tesla.com

Den med negativt svar ble svart ut av: Customersupport@tesla.com, mens det positive svaret kom fra: ReferralProgram@tesla.com
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

GreenEyez

Takk for det. Sendte e-post til referral nå. Venter i spenning på svar.
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

GreenEyez

Endelig fikk jeg tilgang til appen endelig, og loot box. Men når jeg trykker på henvisningslinken, så kommer bare S og X opp, ikke model 3.
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

Elmo

Sitat fra: GreenEyez på fredag 11. januar 2019, klokken 09:45
Endelig fikk jeg tilgang til appen endelig, og loot box.
Men når jeg trykker på henvisningslinken, så kommer bare S og X opp, ikke model 3.

Eksakt samme her.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Handyman

Hmm... får ikke logget inn i appen.
Får bare opp en helt hvit skjerm, og ingenting skjer.
Dersom jeg trykker oppe i høyre hjørne får jeg spørsmål om jeg vil logge ut.
Tidligere kunne jeg se bilen som jeg har bestilt, samt linker til loot box, videoer og støtte.
Noen andre som har samme problem?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Dani3l

Funker her, men hadde blitt logget ut siden sist.
2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

Virelli

Sitat fra: Handyman på torsdag 21. februar 2019, klokken 00:42
Hmm... får ikke logget inn i appen.
Får bare opp en helt hvit skjerm, og ingenting skjer.
Dersom jeg trykker oppe i høyre hjørne får jeg spørsmål om jeg vil logge ut.
Tidligere kunne jeg se bilen som jeg har bestilt, samt linker til loot box, videoer og støtte.
Noen andre som har samme problem?
Samme skjedde her, men bare lukka appen og åpna den igjen, da funka det.

bno

#25
Har ikke hatt fokus på appen før det nå begynner å nærme seg levering. Prøvde første gang for en uke siden og da kom jeg inn, men da kun med to valg som gikk på video info om funksjoner og link til support. Verdiløst m.a.o.
Nå når jeg prøvde gikk skjermen i sort med et kryss (for å lukke) oppe i H hjørne.Etter flere forsøk fikk jeg sign in fail meldingen.

Handyman

Sitat fra: Virelli på torsdag 21. februar 2019, klokken 01:36
Sitat fra: Handyman på torsdag 21. februar 2019, klokken 00:42
Hmm... får ikke logget inn i appen.
Får bare opp en helt hvit skjerm, og ingenting skjer.
Dersom jeg trykker oppe i høyre hjørne får jeg spørsmål om jeg vil logge ut.
Tidligere kunne jeg se bilen som jeg har bestilt, samt linker til loot box, videoer og støtte.
Noen andre som har samme problem?
Samme skjedde her, men bare lukka appen og åpna den igjen, da funka det.
Prøvde også det. Har vært slik i et par dager, men nå i morges funker det igjen.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

bno

#27
Nå kom jeg inn og ser min bil og et icon (statisk bilde) i h. hjørne denne loot box som er lite interessant. To valg viser se video og get support. Ikke noe mulighet for å legg inn eller se VIN.  ???


Autowinder

Sitat fra: bno på torsdag 21. februar 2019, klokken 08:56
Nå kom jeg inn og ser min bil og et icon (statisk bilde) i h. hjørne denne loot box som er lite interessant. To valg viser se video og get support. Ikke noe mulighet for å legg inn eller se VIN.  ???

Tom app frem til bilen er levert trolig?
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

bno

Sitat fra: Autowinder på torsdag 21. februar 2019, klokken 09:03
Sitat fra: bno på torsdag 21. februar 2019, klokken 08:56
Nå kom jeg inn og ser min bil og et icon (statisk bilde) i h. hjørne denne loot box som er lite interessant. To valg viser se video og get support. Ikke noe mulighet for å legg inn eller se VIN.  ???

Tom app frem til bilen er levert trolig?
OK det er nok riktig...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA