Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla app: Sign-In Failed

Startet av GreenEyez, lørdag 22. desember 2018, klokken 20:00

« forrige - neste »

GreenEyez

Prøver å logge inn på Tesla-appen, får feilmeldingen "Sign-In Failed" "There are noe products linked to your Tesla account".

Vet om andre som har bestilt m3 og kan logge seg inn på appen og se bestillingen sin.

Andre som opplever dette problemet?
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

Amoss

Sitat fra: GreenEyez på lørdag 22. desember 2018, klokken 20:00
Vet om andre som har bestilt m3 og kan logge seg inn på appen og se bestillingen sin.

Trodde ikke det skulle være mulig før etter overrekkelsen av bilen?
For å se bestillingen så logger man seg inn på websiden til Tesla, og ikke via appen. Appen er da kun for å administrere biler registrert på deg?
Model S 85D

Øyvind Hakkebo

Samme feilmelding hos meg. Var inne i appen før oppdatering. Kommer muligens inn når vi får tildelt VIN?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Handyman

Før torsdag, kunne jeg logge inn og se bilen som jeg har bestilt. Jeg har derimot ikke kunnet åpne Loot box for å se min egen referral-kode. Jeg har en kompis som har kunnet gjøre dette hele tiden, og fortsatt kan det.
Hverken han eller jeg har noen gang eid en Tesla.
Jeg kontaktet tesla pr epost og telefon om at jeg ikke fikk åpnet Loot box (og derfor ikke tilgang til Referral).
Jeg fikk svar om at man ikke får tilgang til sin referral før man har fått bilen.
Det er derfor litt rart at kompisen min fortsatt har denne muligheten.
Jeg reserverte første dagen, og han nå i november. Virker altså noe tilfeldig.
Flere som har opplevd det samme?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Amoss

Ok, var ikke klar over at det var gitt tilgang alt. Men kan jo nesten virke som om at det var tilgangen som var en feil, ikke at dere ikke lengre får tilgangen? Spesielt med tanke på denne "Loot box" som Tesla altså sier at dere ikke skal ha tilgang til men som enkelte tydeligvis allikevel har tilgang til.
Model S 85D

Elmaster

#5
Jeg kunne logge inn helt fra jeg la inn bestillingen. Kan se lootboxen og koden min også. Sjekket nå og alt fungerer fortsatt. Har aldri eid Tesla før.

Handyman

Sitat fra: Elmaster på lørdag 22. desember 2018, klokken 23:04
Jeg kunne logge inn helt fra jeg la inn bestillingen. Kan se lootboxen og koden min også. Sjekket nå og kan alt fungerer fortsatt. Har aldri eid Tesla før.
Har du også tilgang til din kode på "My Telsa" via nettleser?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Lynkjapp

Sitat fra: Elmaster på lørdag 22. desember 2018, klokken 23:04
Jeg kunne logge inn helt fra jeg la inn bestillingen. Kan se lootboxen og koden min også. Sjekket nå og kan alt fungerer fortsatt. Har aldri eid Tesla før.
+1, ord for ord.

Elmaster

Sitat fra: Handyman på lørdag 22. desember 2018, klokken 23:41
Sitat fra: Elmaster på lørdag 22. desember 2018, klokken 23:04
Jeg kunne logge inn helt fra jeg la inn bestillingen. Kan se lootboxen og koden min også. Sjekket nå og kan alt fungerer fortsatt. Har aldri eid Tesla før.
Har du også tilgang til din kode på "My Telsa" via nettleser?
yes. Se screenshot som ligger ved.

Handyman

Nettopp, men hva trykker du på for å komme dit?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Elmaster

Sitat fra: Handyman på søndag 23. desember 2018, klokken 01:25
Nettopp, men hva trykker du på for å komme dit?
ikke noe. Det er liksom startsiden når jeg logger inn.

Elmo

Sitat fra: GreenEyez på lørdag 22. desember 2018, klokken 20:00
Prøver å logge inn på Tesla-appen, får feilmeldingen "Sign-In Failed" "There are noe products linked to your Tesla account".

Andre som opplever dette problemet?

Ja, for meg er det også akkurat sånn
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Karma

Sitat fra: Elmo på søndag 23. desember 2018, klokken 10:05
Sitat fra: GreenEyez på lørdag 22. desember 2018, klokken 20:00
Prøver å logge inn på Tesla-appen, får feilmeldingen "Sign-In Failed" "There are noe products linked to your Tesla account".

Andre som opplever dette problemet?

Ja, for meg er det også akkurat sånn

Samme her også

HalvorV

Det har jeg kommet frem til at betyr at dere nok ikke får bil før til sommeren, eneste forklaringen.

God Jul!
Tesla Model Y Perfomance

tmn

Sitat fra: HalvorV på søndag 23. desember 2018, klokken 10:50
Det har jeg kommet frem til at betyr at dere nok ikke får bil før til sommeren, eneste forklaringen.

God Jul!

Jeg kjøper den. Må være eneste forklaring!

God jul ja, folkens!
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA