Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Fra VAG

Startet av sinhal, mandag 28. januar 2019, klokken 11:34

« forrige - neste »

sinhal

Som mangeårig VAG mann har jeg endelig klart å bryte ut av VAG sekten. Men lurte på OL det er noe tilsvarende Ross Tech VAGCOM (VCDS) til Tesla? Synets det var veldig greit og skinne justere litt på småting som lys osv etter mine ønsker.

Motorwatt

Svaret er enkelt: Nei! Dvs. det finnes noen som har "hacket" Tesla, men det er ganske komplisert, og har mange negative effekter.

ps. Jeg har brukt RossTech i flere år....
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Wibla

Er vel ikke mye av det du har brukt vagcom til før som er relevant på en Tesla uansett? Lite EGR-trøbbel på en Tesla, sist jeg sjekka, og lys osv kan du stort sett stille inn på skjermen.
2018 Tesla Model S 75D

sinhal

Tenkte mest på f.eks lysstyrke, esp off muligheter sensitivitet på regnsensor osv.

Motorwatt

Svaret er dessverre fremdeles nei.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

emmern

Svaret er jo selvfølgelig JA, hvis du vil det hardt nok. Du må roote bilen, men risikerer svartelisting av Tesla.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

hemi

får 3 part som leverer track mode osv, men enklere å bare bestille performance modellen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA