Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny versjon av Nissan EV for iPhone

Startet av saksland, onsdag 19. desember 2018, klokken 10:07

« forrige - neste »

hawK

Ja, får logget inn nå.
Men etter ny versjon så får jeg fremdeles ikke opp ladestatus... fungerte alltid for meg før, var super treig, men fungerte.
Klima fungerer heldigvis.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Joltus

32 sekunder. Riktignok verdien sist bilen stoppet.

På myleaf kommer den opp på rundt 20 sekunder.
Det er innafor.

Morten Ruud

Mine apper har ikke virket for annet enn reise historikk (PR dag lengde/forbruk) siden oppdatering - hverken EV eller MyLeaf. Igår kveld så skulle jeg sjekke - fikk melding feil bruker osv. Lukket/åpnet på nytt og så funker alt igjen. Fortsatt relativt tregt, og ser på Debug i MyLeaf at batteri/ladestatus timer ut (response 200/0) flere ganger (6-7 minimum) før den mottar data fra servere.
Bedre treg respons enn ingen respons dog!

meitran

Har hatt store problemer med alt fra klimakontroll til batteristatus etter sist oppdatering. Nå ser derimot alt ut til å fungere, så mulig de har tatt noen grep.

saksland

Noen andre som har problemer med appen siste døgn? Vi prøvde å sette på varme i bilen før vi skulle kjøre fra fjellet i går ettermiddag, men fikk bare "Bruker-ID/passord ugyldig" ved innlogging. Veldig frustrerende!

Er det annen måte å sette på varme inni bilen enn disse knotete Timer-innstillingene? Og hvordan fungerer de egentlig, man må jo stille inn avreisetid, hvor tidlig skrur den på varmen før den innstilte tiden?

Tom Stabell

Sitat fra: saksland på mandag 21. januar 2019, klokken 08:25
Noen andre som har problemer med appen siste døgn? Vi prøvde å sette på varme i bilen før vi skulle kjøre fra fjellet i går ettermiddag, men fikk bare "Bruker-ID/passord ugyldig" ved innlogging. Veldig frustrerende!

Er det annen måte å sette på varme inni bilen enn disse knotete Timer-innstillingene? Og hvordan fungerer de egentlig, man må jo stille inn avreisetid, hvor tidlig skrur den på varmen før den innstilte tiden?

Vi har også fått denne meldingen "Bruker-ID/passord ugyldig" et par dager nå. Samboer, som bruker bilen er rimelig irritert

Joltus


hawK

Jupp.. Sluttet å fungere en gang mellom torsdag og fredag hos meg.

saksland

Den fungerte på fredag ettermiddag, så en gang etter fredag kl 1830 da.

Dag_Erik

Samme her også.
Er det ikke noe sted det går an å følge status på systemet?
Lettere å forstå om det er nedetid pga vedlikehold/oppgradering,
men man aner jo ingen verdens ting.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2018 Nissan Leaf 40Kwh

Joltus

Youplus.nissan.no

Hvis ting ikke virker her er det server nede.
Tregt til tider der og, men denne siden er helt uavhengig av den dårlige appen

Napalmberg

Jeg har ikke hatt tilgang siden lørdag. Får beskjed om at brukernavn/passord er feil
Mercedes B-electric
Model 3 bakhjulsdrift
Mercedes B-electric
Leaf 2018
e-NV 200

Ebe

Samme feil her, "Bruker-ID/passord ugyldig".

Får logget inn på nettet og styrt bilen der. Når forvarming startes via nettet, så får jeg push-varsel via appen på telefonen at forvarming har startet... men får altså ikke logget inn i appen. Men noe connections er det altså, ellers hadde ikke push-varselet gått igjennom... :)
2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

hawK

Push-varslinger fungerer helt fint her og, får beskjed når bilen er ferdig ladet.

Dudi


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA