Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Takstativ - Thule eller Whispbar

Startet av Thorvald, lørdag 15. desember 2018, klokken 15:18

« forrige - neste »

gss

Hvilket er raskest/enklest å montere på og av bilen da? For de som kun ønsker å ha dette på taket da det faktisk skal brukes.

Tesla91

Hei. Er det noen som har kontroll på hvilke takbøyler som passer model s 18 modell? Ser det er mange Thule stativ på finn.no til en billig penge, men usikker på om de passer.

Vil denne utgave passe: Thule Wingbar Edge Flush/fix?


Tesla91

Evt denne typen: Thule Wingbar Edge 958X / 958XB?

rene

Sitat fra: Tesla91 på tirsdag 25. desember 2018, klokken 16:30
Hei. Er det noen som har kontroll på hvilke takbøyler som passer model s 18 modell? Ser det er mange Thule stativ på finn.no til en billig penge, men usikker på om de passer.

Vil denne utgave passe: Thule Wingbar Edge Flush/fix?
Jeg har vært i kontakt med Thule i dag da jeg har byttet fra 2014 til 2019 Model S. De opplyser at de ikke har fester som passer til 2018 og nyere Model S.

Sitat fra: ThuleAlla Model S som tillverkas nu har förändrade gängor i fixpoint-infästningen vilket gör att vi ikke kan erbjuda någon lösning för Model S 2018 och framåt.

Da jeg spurte om dette vil komme, fikk jeg følgende svar
Sitat fra: ThuleVi kommer ikke finna någon lösning till denna framöver, nej.
.

Ser ut til at jeg må over på Whispbar, ja.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA