Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Spørsmål angående Model 3

Startet av zotune, onsdag 12. desember 2018, klokken 19:28

« forrige - neste »

Autowinder

Visibletesla er til mac, win eller på java, så det er tuklete. Får vel se om det er mulig å trene opp bilen, da...
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Klykken

Ulempen med smart precondition er vel den dagen du ikke skal dra til samme tid, men bilen "tror det", og du ikke er tilkoblet lader. F.eks at du har ferie, etc..
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

e-Stig

Forvarming kommer helt sikkert, det er jo bare snakk om programmering. Vi har det på appen til e-Golfen. Vi har lagt inn faste tidspunkt hver morgen og ettermiddag alle arbeidsdager. Forvarmingen starter bare hvis ladekabelen er tilkoblet. Vi kan starte forvarming eller ruteoppvarming ellers også, men da får vi beskjed om at batteriet tappes.
e-Golf august 2018
e-Golf august 2020

geear

Sitat fra: Klykken på torsdag 13. desember 2018, klokken 10:23
Ulempen med smart precondition er vel den dagen du ikke skal dra til samme tid, men bilen "tror det", og du ikke er tilkoblet lader. F.eks at du har ferie, etc..
Det er vel egentlig ikke så forskjellig fra om man har fast schedule, e-Golfen vår prevarmer til 07:30 hver morgen enten den er i bruk eller ei. Må bruke hodet og slå av/på schedule/smart preconditioning etter behov enten man har den ene eller andre varianten.

Autowinder

Sitat fra: Klykken på torsdag 13. desember 2018, klokken 10:23
Ulempen med smart precondition er vel den dagen du ikke skal dra til samme tid, men bilen "tror det", og du ikke er tilkoblet lader. F.eks at du har ferie, etc..

Ja, slik er det jo med Aftenposten i postkassa under ferien også, må passe på noe selv ;)
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA