Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Next Steps for Your Model 3 Delivery

Startet av e-rush, tirsdag 11. desember 2018, klokken 15:29

« forrige - neste »

Handyman

Sitat fra: krl på onsdag 12. desember 2018, klokken 09:06
Sitat fra: Elmo på tirsdag 11. desember 2018, klokken 23:12
Sitat fra: krl på tirsdag 11. desember 2018, klokken 22:50
Den fungerer fint her, men blinker ikke. "Loot-box"-en gir deg informasjon om hvor mange du har referert, litt om premier etc..
Har du S eller X allerede eller bare bestilt 3 ??   Jeg har ikke Tesla  (Samsung S8)
Jeg har en Model S. Du bør finne den samme informasjonen på "min side" også. I alle fall den viktige delen.
Det fungerer ikke for alle som ikke har Tesla fra før.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

geear

Dere som ikke har Tesla fra før får vel ikke opp referrallink/kode enda, derfor kista ikke virker hos dere.

Sitat fra: pekle på tirsdag 11. desember 2018, klokken 20:58
Litt over 2000, bestilt ca 18.30 5/12
Samme her. Litt usikker på tidspunkt, men fikk bekreftelsen 19:14.

S4e

Sitat fra: hkaspenberg på onsdag 12. desember 2018, klokken 08:51
Jeg overføret penger via bank - ingen kvitteringsnummer i det helet tatt, kun teksten "Neste steg -
Vi kontakter deg når leveringsdatoen nærmer seg for å bekrefte registrering, betalingsmetode og eventuelt innbyttedetaljer." Så nå venter jeg spent...

;-D Hans
Jeg fant linker godt gjemt på "Min side". Velg bilen som dukker opp og da fant jeg linker helt nederst til høyre (må bla for å se alt innhold).
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

Karma

Sitat fra: TeslaJan på tirsdag 11. desember 2018, klokken 21:43
Noen som har søkt om finansiering gjennom DNB enda?
Jeg gjorde det med en gang og fikk en rente på 3,5%.
Var kanskje litt tidlig ute men DnB sa at det var helt innenfor hvis bilen blir levert i feb/mars.

Jeg tar min finansiering gjennom Tesla og DnB.
Har da 35% egenkapital, og låner resten med rente på 2,9%

Jarv!s

Jeg har ikke tesla fra før, jeg har referal link og det hele.
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA