Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Feil/Mangler

Startet av hELgenen, tirsdag 01. august 2023, klokken 07:28

« forrige - neste »

MinID

Sitat fra: SveinJ på torsdag 21. mars 2024, klokken 19:01Glemte på lista over, lys i håndtak høyre bakdør og fører har slukket!

Blir det ny vw Svein? Når du en gang skal bytte. Du kjører ganske mye :)
ID4 GTX 4 motion, 2024, sw 4.0,

Solgt: ID4 GTX 2022, Ioniq5, Id4 first, Hyundai kona, Kia Soul

SveinJ

Sitat fra: MinID på fredag 22. mars 2024, klokken 09:55
Sitat fra: SveinJ på torsdag 21. mars 2024, klokken 19:01Glemte på lista over, lys i håndtak høyre bakdør og fører har slukket!

Blir det ny vw Svein? Når du en gang skal bytte. Du kjører ganske mye :)

Tja, har hatt 2 BMW I3, superfornøyd me dem, men ikke hengerfeste og lang nok rekkevidde.

ID3 er jeg fornøyd med, sånn kjøremessig. Men totalt misfornøyd med  øgler og deres holdninger til «fei ved bilen».

Ny VW? Spørs hva en pensjonist har råd til?
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

RobinB

Jeg kjøpte en ny ID4 i fjor høst med hele pakka av utstyr. Uten å ha telt antall ganger på verksted så må det begynne å nærme seg over 6 ganger. Det værste er all dokumenteringen som må gjøres når alt ikke er like åpenlyst, eller når dem ikke får opp feilmeldinger med en gang. Sånn som at dørlås begynte å leve sitt eget liv, og vi ikke fikk op dørene på bilen. Tidvis måtte krype gjenom bilen for å komme inn og ut. Jeg er frustrert over alle feilene og fruen begynner å bli kraftig irritert, så nå er det like før at bilen går i retur. Men før den tid så må vi fortsette på verkstedet over påske da det er mere som må skiftes.....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA